خبرگزاری کار ایران

کار سخت‌تری نسبت به رقبایم دارم؛

طوسی: طلای اینچئون برایم خیلی مهم است / وزارت ورزش از فدراسیون حمایت کند

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۹۹۷

رقیبان اصلی من در اینچئون از ژاپن، هند، قزاقستان و چین هستند که البته کار من سخت‌تر است و باید دو برابر آنها تلاش کنم و تا الان نشان داده‌ایم که می‌توانیم با آنها رقابت کنیم.

عضو تیم ملی دوومیدانی بانوان کشورمان گفت: اردوی خوبی در ترکیه داشتیم و آخرین اردو را برای حضور در اینچئون پشت سر می‌گذاریم.

مریم طوسی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در آستانه مسابقات آسیایی خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و الان آخرین اردو را پشت سر می‌گذاریم و ۳۱ شهریور عازم مسابقات اینچئون می‌شویم. فدراسیون تا آنجایی که می‌شد امکانات در اختیارمان گذاشت و یک اردوی خوب در ترکیه داشتیم و بعد هم در رشت اردو زدیم که امکانات مورد نیاز را نداشت و به گرگان آمدم تا در اینجا تمرین کنم.

وی افزود: رقیبان اصلی من در اینچئون از ژاپن، هند، قزاقستان و چین هستند که البته کار من سخت‌تر است و باید دو برابر آنها تلاش کنم و تا الان نشان داده‌ایم که می‌توانیم با آنها رقابت کنیم. به هر حال آنها به لحاظ پوششی متفاوت هستند و کار راحت تری دارند. همه در مسابقات آسیایی برای مدال می‌آیند و من هم می‌روم تا جزو سه نفر برتر باشم.

عضو تیم ملی دوومیدانی بانوان اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی که امسال در کشور هست فدراسیون حمایت خوبی از ما داشته و در حد توانش تلاش کرد. وزارت ورزش باید از فدراسیون حمایت کند تا آنها بتوانند برای ما امکانات لازم را فراهم کنند.

طوسی در پایان گفت: یکی از آرزوهایم این است که مدال طلای اینچئون را بگیرم و برای رسیدن به آن خیلی تلاش کردم و ان‌شاءالله بتوانم طلای اینچئون را به دست بیاورم. کسب این مدال برای من خیلی مهم است و خیلی برایش تلاش کرده‌ام و سختی‌ها و دوری از خانواده را تحمل کردم تا پرچم ایران را بالا ببرم و دل مردم را شاد کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز