خبرگزاری کار ایران

به عملکردم درفوتبال نمره ۲۰می‌دهم؛

شجاعی: عده‌ای نمی‌خواهند دستاوردهای فوتبال‌بانوان را ببینند / تا روز آخر با قدرت کار می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۵۳۵

بنده در شرایطی کمیته بانوان را تحویل گرفتم که جایگاهی در رنکینگ فیفا نداشت اما امروز فوتسال ایران به عنوان یک رشته تیمی نایب قهرمان آسیاست؛ این دستاورد کوچکی نیست.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال با بیان اینکه در طول حدود ۶ سال مسئولیت‌اش کارهای بزرگی برای بانوان انجام شده، گفت: قضاوت را به مردم واگذار می‌کنم، ولی عده‌ای نمی‌خواهند دستاوردهای فوتبال بانوان را ببینند.

فریده شجاعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب در مورد برخی شایعات مبنی بر فشار وزارت‌ورزش به فدراسیون‌فوتبال برای برکناری او گفت: نمی‌خواهم در مورد این مسائل اظهارنظر کنم و ترجیح می‌دهم فعلا در این‌باره سکوت کنم، اما حرف‌های زیادی برای گفتن دارم که در موقع خودش آنها را مطرح خواهم کرد.

شجاعی اضافه کرد: به هر حال وزارت‌ورزش متولی و سیاست‌گذار ورزش‌کشور است و فدراسیون‌فوتبال نیز بخشی از تشکیلات ورزش‌کشور محسوب می‌شود که باید تابع تصمیمات مدیران بالادستی باشد، هر چند در فوتبال هر گونه عزل و نصبی طبق قانون باید با نظر مجمع صورت بگیرد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال با دفاع از عملکرد خود در فوتبال بانوان گفت: بنده با قدرت از عملکردم دفاع می‌کنم و اعتقاد دارم مجموعه کمیته‌بانوان با برنامه‌ریزی و کیفی‌سازی در کنار حمایت‌های فدراسیون‌فوتبال باعثشد فوتبال‌بانوان در رشته‌های مختلف به پیشرفت‌های خوبی دست یابند.

وی تاکید کرد: بنده در شرایطی کمیته‌بانوان را تحویل گرفتم که جایگاهی در رنکینگ فیفا نداشت، اما امروز فوتسال‌ایران به عنوان یک رشته تیمی نایب‌قهرمان آسیاست و علاوه بر این لیگ‌های داخلی ما در فوتبال، فوتسال و حتی فوتبال ساحلی فعال هستند و اینها دستاوردهای کوچکی نیست.

شجاعی تصریح کرد: گرفتن مجوز حضور بانوان در صحنه رقابت‌های بین‌المللی هم از فیفا کار ساده‌ای نبود و با رایزنی‌های طولانی و رفت و آمدهای زیاد سرانجام موفق شدیم این مجوز را برای بانوان فوتبالیست بگیریم و فیفا پذیرفت به اعتقادات دینی ما در فوتبال احترام بگذارد.

نایب‌رئیس‌فدراسیون‌فوتبال در مورد اینکه به عملکردش چه نمره‌ای می‌دهد، گفت: برای اینکه فوتبال بانوان در بین جوانان و علاقه‌مندان توسعه پیدا کند وقت زیادی گذاشتم و تمام انرژی‌ام را در این راه صرف کردم و به همین خاطر به عملکرد خودم و دستاوردهایی که برای فوتبال‌بانوان نسبت به گذشته بدست آمده، کمتر از ۲۰ نمی‌دهم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آنهایی که باید تلاش‌های صورت گرفته را می‌بینند و آنهایی که نخواهند همه چیز را زیر سئوال می‌برند، ولی شخصا از آنچه اتفاق افتاده خوشحالم و اعتقاد دارم هر آمدنی یک رفتنی دارد، ولی مهم این است که انسان سربلند برود.

شجاعی در پایان تاکید کرد: حرف‌های زیادی برای گفتن دارم که احساس می‌کنم الان زمان مناسبی برای مطرح‌کردن آن نیست، ولی در سال‌های گذشته شاهد مسائل و اتفاقاتی بودم که قطعا روزی آنها را بازگو خواهم کرد. این را هم بگویم تا روزی که هستم با قدرت کار می‌کنم و روزی که نخواستند با سربلندی از فدراسیون‌فوتبال خواهم رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز