خبرگزاری کار ایران

کادر فنی بهترین تصمیم را گرفت،

چالاکی: شانس خودم را در ژاپن آزمایش می کنم / اتفاق شب گذشته احساسی بود

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۰۲۹

وضعیت آمادگی خوبی دارم و تمام تلاشم را می کنم تا بهترین نتیجه را کسب کنم و در صورتی که علیپور برای بازی های آسیایی انتخاب شود برایش دعا می کنم و موفقیت او برای من هم افتخار بزرگی است.

کاراته کای تیم ملی بانوان بزرگسال گفت: برای مبارزه در وزن ۶۱ - کیلوگرم آماده ام و شانس خودم را در تورنمنت بین المللی ژاپن آزمایش می کنم.

به گزارش ایلنا، فاطمه چالاکی ضمن بیان مطلب فوق گفت: بین من و رزیتا علیپور هر کاراته کایی که بهترین عملکرد را در وزن ۶۱ - کیلوگرم در تورنمنت ژاپن داشته باشد برای بازی های آسیایی اینچئون انتخاب خواهد شد.

وی افزود: وضعیت آمادگی خوبی دارم و تمام تلاشم را می کنم تا بهترین نتیجه را کسب کنم و در صورتی که علیپور برای بازی های آسیایی انتخاب شود برایش دعا می کنم و موفقیت او برای من هم افتخار بزرگی است.

چالاکی در مورد حریفانش در تورنمنت ژاپن گفت: مهمترین حریف من و علیپور کاراته کای قزاقستانی است که سال گذشته هر دو نفر ما موفق به شکست او شده بودیم.

وی ادامه داد: در جام باشگاه های آسیا نیز که سال گذشته برگزار شد من در حالی که مقابل کاراته کای قزاقستانی ۳ بر صفر پیش بودم به دلیل گرفتن اخطار، هانسکو شدم و به مدال نقره رسیدم.

چالاکی در خصوص اتفاقات شب گذشته اردوی تیم ملی بانوان، گفت: وقتی شنیدم وزن ۵۵ - کیلو گرم با تصمیم کادر فنی تیم ملی به دلیل شانس مدال آوری اوزان دیگر از لیست اعزام به بازی های آسیایی اینچئون خط خورده است دچار احساسات شدم اما پس از فروکش کردن عصبانیتم متوجه شدم کادر فنی بهترین تصمیم را برای حضور قدرتمندانه تیم کاراته ایران در مسابقات گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز