خبرگزاری کار ایران

هدفم کسب مدال جهانی است؛

افسانه: استرسی ندارم، بمب انرژی هستم / در اینچئون صد در صد مدال می‌گیرم

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۲۵۳

هیچ مشکلی با اینکه با پوشش کامل اسلامی در مسابقات شرکت کنم ندارم و در مسابقات دانشجویان جهان در مونته نگرو نیز این امر را نیز ثابت خواهم کرد.

ملی‌پوش کاتای بانوان ایران با بیان اینکه هدف‌گذاری‌اش کسب مدال از بازی‌های جهانی آلمان و بازی‌های آسیایی کره جنوبی است، گفت: با ۵۰ درصد آمادگی در بازی‌های دانشجویان جهان شرکت می‌کنم.

مهسا افسانه در گفت‌گو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: تیم بانوان ایران برای نخستین بار به مسابقات دانشجویان جهان اعزام می‌شود و با توجه به اینکه در شرایط بدنسازی قرار داریم با ۵۰ درصد آمادگی در این مسابقات شرکت می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم نتیجه قابل قبولی در این مسابقات کسب کنیم.

وی با بیان اینکه در این مسابقات با حریفان اروپایی روبرو خواهیم شد و با سطح رقابت‌های جهانی آشنا می‌شویم، اظهار داشت: تاکنون همواره با حریفان آسیایی رقابت کردیم و تجربه کمی هم در لیگ جهانی داریم، اما این مسابقات تجربه خوبی است تا با سطح رقابت‌های جهانی آشنا شویم و با توجه به اینکه بانوان ایران برای اولین بار در قسمت کاتا به مسابقات اعزام می‌شوند امیدوارم بتوانیم با دست پر از این مسابقات برگردیم.

افسانه در مورد شانس مدال‌آوری خود در این رقابت‌ها اظهار داشت: کادر فنی از شرایط آمادگی‌ام ابراز رضایت کرده‌اند و امیدوارم با همین سطح از آمادگی بتوانم در مسابقات انفرادی و تیمی دانشجویان جهان بر روی سکو بروم.

وی در مورد شناخت‌اش از حریفان خود در رقابت‌های دانشجویان جهان اظهار داشت: در این مسابقات هر دو تیم کاتای تیمی و انفرادی باید با حریفان جهانی روبرو شود و تیم‌های اروپایی رقیب اصلی ما در این مسابقات هستند. تلاش ما در هر دو بخش این است که بتوانیم مدال‌های خو‌ش‌رنگی را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم و به همین دلیل در هر دو بخش با انگیزه در این رقابت‌ها حضور خواهیم یافت.

عضو تیم ملی کاتای بانوان ایران در مورد اینکه برای حضور در مسابقات استرس داری یا نه، ‌ اظهار داشت: بجای استرس انرژی دارم و بمب انرژی هستم و امیدوارم با تدابیر مربیان بتوانم بهترین عملکردم را در این مسابقات به نمایش بگذارم.

افسانه در بخش دیگری از سخنان خود در مورد اینکه تا چه اندازه برای بازی‌های آسیایی اینچئون شانس کسب مدال دارد، گفت: قول صددرصد می‌دهم در صورتی که به بازی‌های آسیایی اعزام شوم با مدال برگردم. امیدوارم فدراسیون به من اعتماد کند تا بتوانم برای کشور یک رکورد خوب بر جای بگذارم.

دارنده مدال بازی‌های کشورهای اسلامی در مورد اینکه آیا حجاب مانعی در راه موفقیت‌های ورزشی‌اش نبوده، گفت: هیچ مشکلی با اینکه با پوشش کامل اسلامی در مسابقات شرکت کنم ندارم و در مسابقات دانشجویان جهان در مونته‌نگرو نیز این امر را نیز ثابت خواهم کرد.

گفتنی است، تیم کاراته دانشجویان ایران در دو بخش انفرادی و تیمی روز ۲۶ خردادماه به مسابقات دانشجویان جهان در مونته‌نگرو اعزام خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز