خبرگزاری کار ایران

پیش از بازی با ویتنام صورت گرفت؛

تمرین بانوان متین در شرایط دشوار

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۳۸۳

تیم والیبال بانوان متین ایران پیش از بازی مقابل ویتنام در سالن مدرسه ای در شهر " ناخن پاتوم " در شرایطی سخت تمرین کرد.

تیم والیبال بانوان متین ایران پیش بازی با ویتنام در سالنی گرم و بدون کولر تمرین کرد.

به گزارش ایلنا، ‌ تیم والیبال بانوان متین ایران پیش از بازی مقابل ویتنام در سالن مدرسه ای در شهر " ناخن پاتوم " در شرایطی سخت تمرین کرد.

مسوولان برگزاری پازنزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا، ‌ سالنی را در یک مدرسه برای تمرین در اختیار تیم‌ها قرار دادند که با توجه به شرجی و گرم بودن هوای این شهر و نبودن تهویه هوا مناسب و کولر تمرین تیم‌ها با مشکلات زیادی همراه است.

تیم متین ایران هم پیش از بازی با ویتنام برای آمادگی بیشتر آخرین تمرین خود را در مرحله نخست این رقابت‌ها درحالی در سالن این مدرسه برگزار کرد که به دلیل نبودن کولر و گرمای شدید شرایط تمرینی برای بازیکنان بسیار دشوار بود.

در تمرین تیم متین، ‌ کادر فنی کار بر روی دفاع سرعتی و جایگزینی حمایت از مهاجم و مدافع را در دستور کار بازیکنان تیم قرار دادند. همچنین آنالیز بازی تیم ویتنام هم برنامه دیگر کادر فنی متین پیش از مسابقه با این تیم بود.

ایران در حالی روز دوشنبه اول اردیبهشت به مصاف ویتنام می‌رود که ویتنامی‌ها توانستند مقابل تیم تایلند میزبان این رقابت‌ها در یک بازی نزدیک و فشرده با نتیجه ۳ بر دو به پیروزی برسند. ویتنام در این بازی متفاوت‌تر از دو بازی قبلی خود ظاهر شد و درشرایطی که سالن مسابقه مملو از تماشاگران تایلندی بود، ‌ با امتیازهای(۱۶-۲۵،۲۳-۲۵،۲۵-۲۰، ‌۲۵-۲۰ و ۱۰-۱۵) به برتری رسید.

در ادامه این رقابت‌ها روز دوشنبه اول اردیبهشت، ‌ ۵ بازی برگزار می‌شود و تیم متین ایران که پیش از این مقابل تیم‌های تایلند و ژاپن بازی خود را واگذار کرده، ‌ برابر تیم ویتنام به میدان خواهد رفت. بازیکنان ایران مقابل این تیم کار بسیار دشواری را در پیش دارند. این بازی ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز