خبرگزاری کار ایران

تا حدودی از رقبای خود شناخت داریم؛

صدیقی: زنگ تفریح نمی‌شویم / بازیکنان متین آماده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۰۵۵

آخرین اردوی تیم والیبال بانوان متین ایران در ورامین فردا برگزار می‌شود و این تیم روز دوشنبه ۲۵ فروردین به تایلند اعزام خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال بانوان متین ورامین گفت: نماینده ایران در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا امسال با سال‌های گذاشته متفاوت است و زنگ تفریح برای تیم‌های دیگر نخواهد بود.

به گزارش ایلنا، سیما صدیقی درباره آخرین وضعیت تیم متین ورامین ایران پیش از اعزام به مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های زنان آسیا گفت: برای این رقابت ها سه اردو را پشت سر گذاشتیم که اولین مرحله پیش از سال جدید برگزار شد و در سال ۹۳ نیز ابتدا در آکادمی ملی المپیک اردو زدیم. اردوی آخر تیم نیز در ورامین برگزار شد که اردوی بسیار خوبی بود.

وی با بیان این که بازیکنان از نظر جسمی و روحی آمادگی بسیار خوبی دارند، ‌ افزود: بازیکنان تیم متین ورامین که به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت می کنند، انگیزه بسیار بالایی دارند و خوشبختانه شرایط برای نتیجه گرفتن در این دور از رقابت ها مهیا است. همچنین هیچ مصدوم جدی در ترکیب تیم وجود ندارد.

سرمربی تیم والیبال بانوان متین ورامین، درباره رقیبان ایران در این مسابقات گفت: تیم‌های ژاپن، تایلند و ویتنام که در مرحله نخست مقابل ایران قرار می‌گیرند، ‌تیم‌های بسیار قدرتمند و خوبی هستند البته شرایط ما هم با سال‌های پیش متفاوت است و امیدواریم بازیکنان ما این تفاوت را در زمین نیز نشان دهند.

صدیقی ادامه داد: دوست داریم امسال در بین چهار تیم برتر مسابقات قرار بگیریم اما امید اصلی ما این است که در این دور از رقابت ها پنجم شویم.

وی با بیان اینکه تا حدودی از رقبای خود در این مسابقات شناخت داریم، افزود: ژاپن و چین تایپه تیم های بسیار سرعتی هستند و تایلند نیز معمولا با ترکیب تیم ملی خود در این مسابقات حاضر می شود و با توجه به این که میزبان است می خواهد عنوان قهرمانی را به دست آورد.

سرمربی تیم والیبال بانوان متین ورامین به میانگین قدی شاگردانش اشاره کرد و گفت: خوشبختانه میانگین قدی تیم در حال حاضر بالا رفته و فکر می کنم میانگین قدی بازیکنان ما ۱۸۰ سانتی متر است که نسبت به سایر تیم ها میانگین قدی خوبی محسوب می شود. در مجموع با توجه به این که وضعیت تیم ما بسیار خوب است در این دوره به هیچ عنوان زنگ تفریحی برای تیم های دیگر نخواهیم بود.

صدیقی درباره انصراف تیم ترکمنستان از این مسابقات نیز گفت: انصراف این تیم برای ما تفاوتی نداشت چون به هر حال می توانستیم آنها را شکست دهیم اما از سویی نیز این پیروزی می توانست برای بازیکنان ما روحیه بخش باشد.

وی درباره بازی نخست ایران مقابل تایلند که میزبان این رقابت‌هاست، اظهار کرد: نخستین بازی ما مقابل تایلند است که سخت‌ترین رقابت در مرحله نخست محسوب می‌شود. شاید اینکه در اولین دیدار مقابل تیم میزبان قرار می‌گیریم به نفع بازیکنان ما باشد چون آن ها چون آنها برای بازی‌های بعدی آمادگی بیشتری پیدا می‌کنند. ما امید داریم در مسابقات بعدی مقابل ویتنام پیروز شویم. از سوی دیگر نمی‌دانیم ژاپن چه تیمی را به این مسابقات اعزام می‌کند و شاید شانس پیروزی مقابل آنها را نیز داشته باشیم.

آخرین اردوی تیم والیبال بانوان متین ایران در ورامین فردا برگزار می‌شود و این تیم روز دوشنبه ۲۵ فروردین به تایلند اعزام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز