خبرگزاری کار ایران

شجاعی خبر داد:

مسابقات آسیایی فوتسال بانوان سال ۲۰۱۵ برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۰۹۱

این نشست سه روز به میزبانی کوالالامپور و با حضور ۴۵نماینده از کشورهای آسیایی، دو نماینده از هلند و آلمان، مایادا و الکس سوسی برگزار شد.

رئیس کمیته بانوان درباره حضورش در نشست کمیته توسعه فوتبال بانوان آسیا به میزبانی مالزی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، فریده شجاعی گفت: این نشست سه روز به میزبانی کوالالامپور و با حضور ۴۵نماینده از کشورهای آسیایی، دو نماینده از هلند و آلمان، مایادا و الکس سوسی برگزار شد.

وی در ادامه بیان کرد: در این جلسه در رابطه با مسائل و مشکلات آسیا و نقاط ضعف و قوت شناسایی شده توسط کشورها بحثو تبادل نظر شد. همچنین اعضادر این کارگاه آمزوشی سه روزه مطالبی درباره برگزاری مسابقات در رده های سنی ۶ تا ۱۲ سال، برگزاری مسابقات فوتبال پایه، مشکلات داوری در آسیا، فعال شدن کمیته های بازاریابی کشوره برای بانوان، برگزاری مسابقات رده های سنی زیر ۱۶ و زیر ۱۹ سال آسیا مطرح شد. همچنین کشورهای ژاپن، چین، کره و اردن برنامه های توسعه فوتبال خود را ارائه کردند.

وی در پایان گفت: مقرر شد تا با توجه به توسعه فوتسال در آسیا نیز رقابت‌های آسیایی در سال ۲۰۱۵ به طور رسمی آغاز شود تا همانطور که فوتبال در آسیا در حال رشد است، فوتسال نیز در مسیر رشد و گسترش قرار بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز