خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال زنان؛

تلاش تیم‌های لیگ برتری زنان در غیاب گاز صدرنشین

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۱۲

دو بازی روز پنج شنبه ۲۴ بهمن ماه برگزار خواهد شد و دیدار شهر اصفهان نیز روز سه‌شنبه ۲۹ بهمن ماه برگزار می‌شود.

هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر والیبال زنان از پنج شنبه با ۳ بازی در شهرهای اصفهان، تهران و سمنان پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایلنا، بازی‌های این هفته مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان در دو روز برگزار می‌شود. دو بازی روز پنج شنبه ۲۴ بهمن ماه برگزار خواهد شد و دیدار شهر اصفهان نیز روز سه‌شنبه ۲۹ بهمن ماه برگزار می‌شود.

در نخستین بازی این هفته این رقابت‌ها تیم والیبال شهرداری سمنان که با دو امتیاز قعرنشین این رقابت‌ها است میزبان سنگ تاش شیراز است که با ۶ امتیاز در رتبه ششم نیز قرار دارد. پیروزی در این بازی تغییری در جایگاه میزبان نخواهد داشت اما میهمان امکان صعود یک پله ای را در صورت پیروزی خواهد داشت.

در دومین بازی هفته پنجم لیگ برتر والیبال زنان تیم دانشگاه تهران در خانه والیبال به مصاف اسلامشهر می‌رود. دانشگاه ازاد با ۲۲ امتیاز در جایگاه سوم جدول و در کمین ذوب آهن است تا رتبه دومی جدول را به دست آورد. اسلامشهر نیز با ۱۲ امتیاز در رتبه چهارم جدول است و شکست یا پیروزی تاثیری در جایگاه این تیم نخواهد داشت.

سومین بازی هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر والیبال زنان روز سه شنبه ۲۹ بهمن ماه در اصفهان برگزار خواهد شد تا تیم ذوب آهن در برابر نماینده بابلسر صف آرایی کند. ذوب آهن برای مانده در جایگاه دوم باید پیروز حتمی این میدان باشد، با توجه به اینکه حریف این تیم با ۸ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد، به نظر نمی‌رسد که ذوب آهن کار سختی در برابر این تیم داشته باشد. تیم گاز تهران که صدر جدول این رقابت ها را در اختیار دارد این هفته استراحت دارد و بازی نمی‌کند.

برنامه بازی‌های این هفته لیگ برتر والیبال زنان به قرار زیر است:
پنج‌شنبه ۲۴ بهمن ماه، تهران، ساعت ۱۵، خانه والیبال
اسلامشهر – دانشگاه آزاد
پنج‌شنبه ۲۴ بهمن ماه، سمنان، ساعت ۱۵، سالن بانوی شهر
شهرداری سمنان – سنگ تاش شیراز
سه‌شنبه ۲۹ بهمن ماه، اصفهان، ساعت ۱۲، سالن ملت
ذوب آهن اصفهان - بابلسر

جدول لیگ برتر زنان به شرح زیر است:
۱ - گاز ایران ۲۷ امتیاز
۲ - ذوب آهن اصفهان ۲۳ امتیاز
۳ - دانشگاه آزاد ۲۲ امتیاز
۴ - اسلامشهر ۱۲ امتیاز
۵ - بابلسر ۸ امتیاز
۶ - سنگ تاش شیراز ۵ امتیاز
۷ - شهرداری سمنان دو امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز