خبرگزاری کار ایران

پایان نیم ‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال بانوان؛

بانوان فوتبالیست شهرداری بم قهرمان شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۰۱

تیم فوتبال بانوان شهرداری بم که با ۵سال حضور در لیگ برتر فوتبال بانوان، ۴مرتبه قهرمان شده بود، به عنوان قهرمانی نیم‌فصل لیگ برتر این فصل نیز رسید.

تیم فوتبال بانوان شهرداری بم که با ۵ سال حضور در لیگ برتر فوتبال بانوان، ۴مرتبه قهرمان شده بود، به عنوان قهرمانی نیم‌فصل لیگ برتر این فصل نیز رسید.

به گزارش ایلنا، پرونده نیم‌ فصل لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری ۳ دیدار بسته شد که در مهمترین دیدار هفته، ملوان بندرانزلی میزبان شهرداری بم بود که این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا تنها تساوی شهرداری بم در این مسابقات رقم بخورد زیرا این تیم تمامی مسابقات خود را در نیم فصل نخست لیگ برتر بانوان کشور با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

همچنین این تیم سال گذشته موفق شد بهترین مقام تاریخ فوتبال بانوان را با کسب عنوان نایب قهرمانی دانشجویان جهان در صربستان کسب کند. شایان ذکر است تیم فوتبال بانوان بم که در دو سال گذشته به صورت پیاپی قهرمان لیگ برتر بانوان کشور شد هم اکنون نیز در مسابقات این فصل صدر جدول را از آن خود کرده است. در جدول رده‌بندی بم، ملوان و آینده‌سازان اول تا سوم هستند.

حامی تیم شهرداری‌بم، الیت تولید کننده انواع عصاره‌های غذایی مانند عصاره گوشت بره، عصاره گوساله، عصاره مرغ، عصاره سبزیجات، عصاره قارچ، عصاره پیاز، عصاره سیر و محصولات متنوع دیگر همچون انواع سوپ های نیمه آماده، انواع نودالیت ها، انواع طعم دهنده‌ها است که چندی پیش نیز حامی مالی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان بود و نقشی پررنگ در ورزش کشورمان ایفا می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز