خبرگزاری کار ایران

متاسفانه شرایط نابرابر است؛

مظفر: امشب بازی حساس و سرنوشت‌سازی داریم

کد خبر : ۱۲۸۹۸۸

شرایط بازی خوب بود. تمرکز بازیکنان و عملکردشان در این دیدار باعثشد تا با انگیزه بالاتری امشب به مصاف تیم قدرتمند روسیه بروند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان پس از پیروزی پر گل تیمش برابر مالزی گفت: بازیکنان علیرغم خستگی و فشار سفر در این دیدار فوق العاده بودند.

به گزارش ایلنا، شهرزاد مظفر گفت: شرایط بازی خوب بود. تمرکز بازیکنان و عملکردشان در این دیدار باعثشد تا با انگیزه بالاتری امشب به مصاف تیم قدرتمند روسیه بروند.

وی افزود: سعی کردیم تا از تمام داشته‌های خود در این بازی استفاده کرده و ۱۳بازیکن را به مرتبا درگیر بازی کنیم تا انرژی‌شان تحلیل نرفته و برای امشب نیز بتوانند به میدان بروند. در واقع میزان بازی را بین تمام ملی پوشان تقسیم کردیم. زمان تعویض را کوتاه‌تر کرده و سعی کردیم علاوه بر بازی دادن به تمام بازیکنان، میزان بین بازی واستراحت را برای‌شان یکسان کنیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به اینکه آیا سخت نیست تا تیم ملی در یک روز و به فاصله ۹ ساعت ۲ بازی سنگین را انجام دهد گفت: متاسفانه شرایط نابرابر است. روسیه و مالزی در هر روز یک بازی داشته و تنها ایران است که در یک روز دو بازی دارد. اما من و بازیکنانم این نابرابری را پذیرفته و با انگیزه بالا به مصاف تیم قدرتمند روسیه خواهیم رفت.

وی در پایان درباره داوری این دیدار گفت: داوری این دیدار هیچ مشکلی نداشت و خوشبختانه قضاوت خوبی را از داوران اسپانیایی شاهد بودیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز