خبرگزاری کار ایران

باید روی نوجوانان و جوانان سرمایه‌گذاری کنیم؛

حسینی: بازیکنان ترسی از مبارزه با حریفان نداشتند

کد خبر : ۱۲۸۳۸۶

اکثر کشورها پیش از حضور در مسابقات آسیایی در چندین تورنمنت و رویداد تدارکاتی شرکت کرده بودند که این موضوع در آمادگی آنها تاثیر بسیاری داشت و بازیکنان هم ترسی از مبارزه با حریفان نداشتند

مربی تیم کاراته نوجوانان دختر ایران با اشاره به اینکه نتیجه خوبی در مسابقات آسیایی امارات کسب شد، گفت: این تیم می تواند در صورت سرمایه گذاری به پشتوانه محکمی برای بزرگسالان تبدیل شود.

به نگار حسینی با بیان این مطلب اظهار کرد: مسابقات خوب و سطح بالایی را در امارات شاهد بودیم و کشورها با قدرت و آمادگی مناسبی به میدان آمده بودند. اکثر کشورها پیش از حضور در مسابقات آسیایی در چندین تورنمنت و رویداد تدارکاتی شرکت کرده بودند که این موضوع در آمادگی آنها تاثیر بسیاری داشت و بازیکنان هم ترسی از مبارزه با حریفان نداشتند با این حال تیم ایران هم نتیجه مناسبی از رقابت‌ها کسب کرد.

حسینی در خصوص عملکرد کاراته کاهای نوجوانان ایران در مسابقات آسیایی گفت: آویشن باقری با تجربه ای که از مسابقات کاراته وان ترکیه بدست آورده بود نتیجه خوبی کسب کرد و مدال طلا گرفت. بهنوش نجفی هم با روحیه بالا به خصوص در مبارزه آخر به میدان رفت که موفق شد مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد.

وی افزود: ملیکا احدی در دیدار فینال مقابل ژاپن، ضربه اوراماواشی زیبایی اجرا کرد که متاسفانه داوران امتیازی به او ندادند. همچنین از مژده قاسمی که مدال برنز گرفت هم انتظار بیشتری داشتیم. زهره برزگر نیز از نفرات موفق تیم بود که برای او آینده خوبی را پیش بینی می کنم.

حسینی ادامه داد: زهرا طرازپور برای نخستین بار در این مسابقات شرکت کرده بود و تجربه چندانی نداشت. تکمار هم پیش از این رقابت‌ها دچار سرماخوردگی شده بود که نتوانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد و مدال طلای سال گذشته را تکرار کند.

وی گفت: در صورتی که بتوانیم سرمایه‌گذاری خوبی روی تیم‌های نوجوانان و جوانان داشته باشیم قطعاً نتیجه بهتری در سال‌های آتی خواهیم گرفت و پشتوانه‌های خوبی برای تیم ملی بزرگسالان تشکیل می دهیم.

وی در خصوص حضورش در لیگ‌های بانوان گفت: برای دومین سال با تیم مروارید کردستان که از نیروهای بومی استفاده می‌کند در سوپر لیگ شرکت می‌کنم و امیدوارم با حمایت مسئولان استانی رتبه خوبی را بدست آوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز