خبرگزاری کار ایران

عراقی‌ها از فدراسیون والیبال استعلام کردند؛

کعبی‌زاده: سیاست بر اعزام بازیکن به خارج از کشور نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۵۳

هر بازیکنی که بخواهد به عضویت باشگاهی در کشور دیگر در آید، باشگاه متقاضی از طریق فدراسیون کشورش مکلف به استعلام از فدراسیون کشور بازیکن انتقالی است.

نایب رییس زنان فدراسیون والیبال گفت: اعزام بازیکن به خارج از کشور در زمره سیاست‌های فدراسیون قرار ندارد.

به گزارش ایلنا، صدیقه کعبی‌زاده افزود: بر اساس قوانین فدراسیون بین‌المللی والیبال(FIVB) هر بازیکنی که بخواهد به عضویت باشگاهی در کشور دیگر در آید، باشگاه متقاضی از طریق فدراسیون کشورش مکلف به استعلام از فدراسیون کشور بازیکن انتقالی است.

وی به سفر ۶ بازیکن والیبال زنان ایران در تابستان سال‌جاری به کشور عراق اشاره کرد و گفت: این بازیکنان با هزینه و علاقه خود به این کشور رفتند و فدراسیون والیبال عراق نیز در مورد فعالیت آنها در باشگاه‌های عراق از فدراسیون والیبال ایران استعلام کرد.

نایب رییس زنان فدراسیون والیبال تصریح کرد: در پاسخ به استعلام فدراسیون والیبال عراق تاکید شد، بازیکنان ایران باید بر اساس پوشش مصوب فدراسیون جهانی والیبال برای ایران در آن کشور بازی کنند. این پوشش برای کشور ما تعریف شده و بازیکنان ایرانی در تمامی باشگاه‌ها ملزم به استفاده از آن هستند. حتی در مسابقات باشگاهی ایران که مردان حضور ندارند، تیم‌ها از این پوشش استفاده می‌کنند.

کعبی زاده در باره رقابت‌های لیگ دسته یک زنان نیز گفت: مسابقات دور رفت مرحله مقدماتی این رقابت‌ها در ۲ منطقه به مدت ۴ روز برگزار شد که نتایج گروه اول حکایت از رقابت نسبتا شدید تیم‌ها در این گروه دارد. دور برگشت نیز ۵ تا ۸ دیماه در دو منطقه تهران و قزوین برگزار خواهد شد که در نهایت ۴ تیم برتر از دو گروه به مرحله نهایی صعود خواهند کرد.

وی در باره مرحله نهایی لیگ دسته یک نیز گفت: در نظر داریم این مرحله را در تهران برگزار کنیم تا مراسم اختتامیه نیز برای این رقابت‌ها برگزار شود. دو تیم از این مسابقات نیز جواز حضور در لیگ برتر والیبال زنان سال آینده را به دست خواهند آورد.

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال به تشکیل اردوی ۵ روزه تیم جوانان دختر در اصفهان اشاره کرد و گفت: به زودی بازیکنان این تیم برای تشکیل اردو در اصفهان معرفی خواهند شد که مرحله نخست تمرینات خود را زیر نظر پروین یادآور به عنوان سرمربی و عفت نصر نصرآبادی(کمک مربی) و دو مربی از اصفهان برگزار خواهند کرد.

وی تصریح کرد: تیم‌های والیبال جوانان و نوجوانان دختر در سال‌جاری نخستین مراحل اردوی آمادگی خود برای مسابقات قهرمانی آسیا را برگزار خواهند کرد تا از سال آینده بازیکنان پست مختلف تیم مشخص شده باشند و کادر فنی تمرینات را برای مرور کارهای فنی و تاکتیکی انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز