خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی ووشو - مالزی؛

۳ طلا برای ووشوکاران بانوی ایران / منصوریان در بیمارستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۰۸

تیم ملی ووشوی بانوان در بخش ساندا توانستند کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته و به ۳ مدال طلا برسند.

تیم ملی ووشوی بانوان در بخش ساندا توانستند کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته و به ۳ مدال طلا برسند. این تیم متشکل از شهبانو منصوریان، الهه منصوریان و مریم هاشمی بود که امروز بر سکوی نخست ایستادند.

به گزارش ایلنا، الهه منصوریان در وزن ۵۲ کیلوگرم موفق شد در دور راند بر حیفی از کره جنوبی غلبه کرده و به عنوان نخست مسابقات جهانی مالزی دست یابد. وی در حالی به این موفقیت رسید که در راند نخست با مصدومیت شدیدی مواجه شده بود؛ اما به مسابقه ادامه داد تا این عنوان را به نام ایران بزند. منصوریان در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۲ بر صفر حریفی از فیلیپین را از پیش رو برداشته بود. ملی پوش ۵۲ کیلوی ایران در مرحله یک چهارم نهایی با حریف بلژیکی دیدار داشت که توانسته بود وی را ناک اوت کند.

مریم هاشمی توانست در فینال وزن ۶۵ کیلوی مسابقات جهانی با نتیجه دو بر صفر بر حریف فرانسوی غلبه کرده و گردن آویز طلا را به دست آورد. وی برای رسیدن به این عنوان، در مرحله نیمه نهایی با حریفی از ترکیه روبرو شد که حریف در این مسابقه حضور نیافت. هاشمی در دور یک چهارم نهایی ۶۵ کیلو با قرعه استراحت مواجه شده بود.

شهبانو منصوریان موفق شد حریف کانادایی را ناک اوت کرده و با اقتدار به عنوان نخست وزن ۷۵ کیلوی مسابقات جهانی برسد. وی حریف را در راند اول شکست داد و به این موفقیت رسید. منصوریان توانسته بود در مرحله نیمه نهایی حریف قدرتمندش از ویتنام، را شکست دهد. وی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جهانی به قرعه استراحت مواجه شده بود. تیم ساندای بانوان با ۳ مدال طلا به کار خود پایان داد تا با دستی پر به کشور بازگردد. هدایت این تیم را خانم پانگ بر عهده داشت.

الهه منصوریان در بیمارستان

الهه منصوریان که امروز موفق شد به عنوان نخست ۵۲ کیلوی جهان دست یابد، در مبارزه با حریف کره ای دچار مصدومیت شده بود. وی به همین دلیل به بیمارستانی در کوالالامپور منتقل شد. براساس اخبار دریافتی، وی دچار مصدومیت از ناحیه گونه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز