خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

نگرانی والیبالی‌ها از وضعیت میزبانی کره‌ای‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۸۳۱

بازیکنان واقعا هیچ سرگرمی ای ندارند و از زمان ورود تیم ملی والیبال ایران به اینچئون تنها یک نوبت تمرین داشته ایم چون سالن تمرین به تعداد مورد نیاز وجود ندارد.

سرپرست تیم ملی والیبال از وضعیت میزبانی کره‌ای‌ها در بازی‌های آسیایی اینچئون ابراز نگرانی کرد.

به گزارش ایلنا، امیر خوش‌خبر در این‌باره گفت: تا الان تنها یک جلسه تمرین برگزار کردیم و آن هم در یک ساعت نامناسب و در محلی غیر از سالن مسابقات برگزار شد.

وی با بیان اینکه تیم ایران در ساختمانی ۲۸ طبقه‌ای در دهکده این بازی‌ها مستقر شده، گفت: این ساختمان تنها یک آسانسور دارد و وقتی بازیکنان بخواهند برای تمرین یا مسابقه از ساختمان محل اسکان خارج شوند، باید حدود یک ساعت منتظر شویم تا همه بازیکنان و کادر نوبت به نوبت به لابی برسند.

وی نداشتن تلویزیون و اینترنت را از دیگر مشکلات بازیکنان دانست و گفت: بازیکنان واقعا هیچ سرگرمی‌ای ندارند و از زمان ورود تیم ملی والیبال ایران به اینچئون تنها یک نوبت تمرین داشته‌ایم، چون سالن تمرین به تعداد مورد نیاز وجود ندارد.

سرپرست تیم ملی والیبال تاکید کرد: با تمام این مشکلات بازیکنان از نظر روحی و روانی در وضعیت خوبی قرار دارند و آماده آغاز مسابقات هستند. بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و می‌دانند تحت هر شرایطی باید خود را برای مسابقه آماده کنند.

تیم ملی والیبال ایران با تیم‌های هند، هنگ‌کنگ و مالدیو در گروه سوم مسابقات والیبال بازی‌های آسیایی همگروه است و فردا پنجشنبه در نخستین مسابقه خود به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز