خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

هدیه ویژه وینگادا به فوتبال ایران / فاجعه‌اینچئون برای نا امیدها کامل شد!

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۹۴۲

تیم فوتبال کشورمان که پرافتخارترین تیم بازی‌های آسیایی است، با ۲ گل زده و ۵ گل خورده و کسب یک امتیاز در بین ۳ تیم مرحله مقدماتی در جایگاه سوم قرار گرفت.

با برتری یک بر صفر تیم فوتبال ویتنام مقابل قرقیزستان تراژدی ناکامی تیم فوتبال امید کشورمان در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی کامل شد و تیم کشورماند با قرارگرفتن در رده سوم جدول گروه خود در دور مقدماتی از بازی‌های آسیایی حذف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال امید کشورمان پس از شکست مقابل ویتنام در نخستین دیدار و تساوی مقابل قرقیزستان در دومین مسابقه خود، امروز برای صعود چشم امید به دیدار ویتنام و قرقیزستان داشت که با شکست حداقلی تیم قرقیزستان مقابل ویتنام، تیم امید کشورمان در همین مرحله مقدماتی از دور مسابقات فوتبال بازی های آسیایی کنار رفت.

تیم فوتبال کشورمان که پرافتخارترین تیم بازی‌های آسیایی است، با ۲ گل زده و ۵ گل خورده و کسب یک امتیاز در بین ۳ تیم مرحله مقدماتی در جایگاه سوم قرار گرفت تا ضعیف‌ترین عملکرد خود را در تاریخ حضور خود در بازی‌های آسیایی به ثبت برساند.

دسته گل نلو وینگادای پرتغالی از نظر فنی با مسائل حاشیه‌ای که از سوی یکی از مسئولان کادر سرپرستی تیم امید همراه شد، فاجعه اینچئون را برای فوتبال امید ما کامل کرد تا فوتبالیست ها اولین گروه برگشتی کاروان ورزش ایران به بازی های آسیایی باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز