خبرگزاری کار ایران

بازرس کانون کارگران بازنشسته شهرستان تهران: / تکرار /

احتمال پرداخت افزایش مستمری ماههای فروردین و اردیبهشت بازنشستگان در مرداد

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۸۳۸

با توجه به اینکه مستمری بازنشستگان در تمامی سطوح ۲۵ درصد افزایش یافته است، ۵درصد مابه التفاوت دو ماه فروردین و اردیبهشت آن دسته از بازنشستگان که مستمری شان ۲۰ درصد افزایش یافته بود به احتمال زیاد در مرداد پرداخت خواهد شد.

بازرس کانون کارگران بازنشسته شهرستان تهران از احتمال پرداخت افزایش مستمری بازنشستگان ماههای فروردین و اردیبهشت در مردادماه خبر داد.
«حسن ایزدان» در این باره به ایلنا گفت: با توجه به اینکه مستمری بازنشستگان در تمامی سطوح ۲۵ درصد افزایش یافته است، ۵درصد مابه التفاوت دو ماه فروردین و اردیبهشت آن دسته از بازنشستگان که مستمری شان ۲۰ درصد افزایش یافته بود به احتمال زیاد در مرداد پرداخت خواهد شد.
وی ادامه داد: تامین اجتماعی با استناد به ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی به هیات وزیران پیشنهاد داد تا حقوق مستمری بگیران در تمامی سطوح ۲۵ درصد افزایش داشته باشد. این طرح اواخر اردیبهشت در هیات وزیران به تصویب رسید.
به گفته ایزدان در دو ماه فروردین و اردیبهشت حقوق مستمری بگیران سطوح بالاتر به صورت علی الحساب با ۲۰ درصد افزایش حقوق پرداخت شد. با تصویب شدن این طرح در هیات وزیران، ۵ درصد به حقوق پیشین مستمری بگیران سطوح بالاتر اضافه شده که معوقه این افزایش ۵ درصدی در دو ماه فروردین و اردیبهشت در ماه مرداد پرداخت خواهد شد.
گفتنی است کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی قبلا وعده پرداخت ۵درصد افزایش حقوق در ماه خرداد را داده بود، اما این وعده عملی نشد و بازنشستگان طبق گفته ایزدان باید تا مرداد برای دریافت مابه التفاوت فرودین و اردیبهشت صبر کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز