خبرگزاری کار ایران

ترفند سنجاق برای کانال کشی و دریچه کولر

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۷۰۹

وقتی نکات تخصصی را بدانید کانال کشی کار سختی نیست. از یکی از متخصصین لوله کشی سنجاق خواستیم که نکات تخصصی را که حاصل تجربیاتش در این زمینه است برایمان شرح دهد.این نکات به شما کمک می‌کند تا راحت تر کار کنید.

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید قیمت کانال کشی کولر  را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال کانال کشی و دریچه کولر در شرق تهران باشید می‌توانید سفارش برای اجرای کانال کشی کولر ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار سنجاق صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

 

روش نصب لوله‌های گرد در کانال کشی دریچه کولر

نوار قدیمی مجرای فلزی را جدا نکنید

اگر برای کانال کشی کولر مجبورید اتصالات مجرای موجود را جدا کنید، نیازی نیست ابتدا نوار فویل قدیمی را جدا کنید. در عوض، کافی است نوار را با چاقو به درز بزنید و پیچ ها را مستقیماً از طریق نوار جدا کنید. وقتی زمان بازسازی مجدد می رسد ، فقط گرد و غبار را تمیز کرده و نوار جدید را درست روی قسمت قبلی بمالید.

لوله های حرارتی انعطاف پذیر خوب نیستند!

بی شک نصب کانال انعطاف پذیر آسانتر از لوله های فلزی است، اما مجرای انعطاف پذیر پس ازنصب دریچه کولر و با گذشت زمان تخریب شود. گرد و غبار در شیارها و خطوط انعطاف پذیر جمع شده و تمیز کردن آن‌ها غیرممکن است. مجرای انعطاف پذیر باید بزرگتر از لوله ها باشد تا جریان هوا به همان اندازه امکان پذیر باشد.

کانال فلزی را مانند یک زیپ جمع کنید

ترفند سنجاق برای کانال کشی و دریچه کولر

برای مونتاژ لوله‌ها، از یک طرف شروع کنید و درزها را مانند دندانه‌های یک زیپ به هم متصل کنید. از یک دست برای نزدیک نگه داشتن دو لبه و از طرف دیگر برای اعمال فشار به پایین استفاده کنید. از پای خود، یک میز کار یا زمین برای حمایت از پشت لوله استفاده کنید. اگر اشتباهی مرتکب شده اید و مجبورید لوله را  جدا کنید، آن را به صورت صاف روی زمین از هر دو طرف بکشید.

هنگام تعویض لوله، یک برش سوراخ در نقاط تنگ عالی عمل می کند

 در صورت وجود فضای کافی قیچی ورق‌بر برای ایجاد سوراخ در تنه لوله بسیار مناسب است. اگر با اندازه‌های دقیق و در متراژهای کوچک کار می‌کنید، مته و گیره مورد نیاز را دارید می‌توانید به راحتی یکسوراخ در کانال ایجاد کنید.

روی هم قراردادن درزها با طراحی اتصالات نواری شکل

ترفند سنجاق برای کانال کشی و دریچه کولر

 

هنگامی که لوله ای را بین دو قسمت ثابت نصب می‌کنید، نیاز به یک قطعه باریک به مقدار 2 الی 3 سانتی متر دارید که از رو طرف روی هم قرار گیرد.درصورتی که اتصالات نواری شکل ندارید، یک قطعه لوله را بریده و انتهای آن را  به هم نزدیک کنید و سپس نوار را در محل خود پیچ و چسب بزنید. اگر با لوله 12اینچ کار می‌کنید برای نوار لوله، باید از 15اینچ استفاده کنید.

درزگیری نقاط بلند شده کانال

ترفند سنجاق برای کانال کشی و دریچه کولر

برای محکم کردن اتصالات لوله تنه و زانو می‌توانید آن‌ها را با چسب سیلیکون معمولی درزگیری کنید. معمولا درزگیری درست در قیمت کانال کشی کولر تاثیر جزئی دارد.

پشت نوار را روی لوله های فلزی بگذارید

یک ترفند خاص برای محکم کردن درز لوله‌ای که به کف نصب می‌شود وجود دارد. یک تکه نوار فویل را به  اندازه طول ببرید. قسمتی از پشت را جدا کنید و آن را به سمت بالا و روی لوله بکشید. در نهایت، پشت را بکشید، که نوار نیز همراه آن کشیده شود.

هنگام تعویض لوله ، دو علامت برای برش ایجاد کنید

برش فلزهای تخت از فلزهای خم شده آسان‌تر است. از زانوی خود برای حمایت و صاف کردن لوله استفاده کنید. برای صاف بریدن در حین بریدن فاطله دورتری از خط برش را نگاه کنید.هنگام برش لوله دستکش بپوشید.

برای کاهش حرکت و صدا  از براکت های پشتیبانی و سه پیچ استفاده کنید

برای جلوگیری از تکان خوردن لوله‌ها و ایجاد صدا می‌توانید از براکت‌های نگه دارنده استفاده کنید. میله‌های نگه دارنده فولادی گزینه مناسبی هستند و سریع نصب می‌شوند. هر اتصال نیاز به سه پیچ دارد. لازم نیست فاصله آنها به طور مساوی باشد. از پیچ‌های گالوانیزه برای ورق استفاده کنید.

یک حلقه را در یک جهت حرکت دهید تا منحنی ایجاد شود

تشخیص ترکیب مناسب چرخش‌ها برای رسیدن به آرنج در جهت درست کمی پیچیده است. حلقه آرنج  را در یک جهت حرکت دهید، از طرف متصل شروع کنید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز