خبرگزاری کار ایران

نکات طلایی سنجاق برای ساخت کمد دیواری

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۶۹۹

کمد دیواری یک وسیله کاربردی است که درهنگام ساخت آن باید تمام جوانب را در نظر بگیرید تا بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد. قطعا شما نیز انتظار یک کمد جادار را  دارید که تمام وسیله‌های شما را دبر گیرد و از ریخت و پاش و بهم ریختگی راحت شوید. در این مقاله قصد داریم نکاتی را در رابطه با ساخت کمد دیواری مطرح کنیم.

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید برآورد قیمت ساخت کمد دیواری را در شهر خودتان داشته باشید. مثلا اگر به دنبال ساخت کمد دیواری در تهران باشید می‌توانید درخواست ساخت کمد دیواری ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

نکات ساخت کمد دیواری جا دار

نکات طلایی سنجاق برای ساخت کمد دیواری

1.         مطمئن شوید همه چیز در کمد شما یکنواخت است.

هنگام ساخت کمد دیواری از یک سطح استفاده کنید. قفسه‌های جانبی، میله‌های آویزان کردن لباس و... هر کدام جایگاه خود را دارند. اگر از میخ‌کوب‌های تکی لباس استفاده می‌کنید مطمئن شوید که به قفسه بالایی نچسبیده باشند.

2.         قفسه لباس را کوتاه کنید.

در طراحی‌های جدید و حرفه‌ای طول قفسه لباس را کوتاه در نظر می‌گیرند.قفسه‌های قابل تنظیم نیز یکی از طراحی‌های جدید است که می‌توانید با توجه به نیاز خود اندازه‌های آن را مشخص کنید.

 3.        ساخت و نصب کشوهای کمد دیواری

تخته‌های سه لایه برای ساخت کشو بسیار مناسب هستند اما یکی از طولانی‌ترین مراحل در ساخت کمد دیواری هستند.کشوها برای وسیله و لباس‌هایی که قصد دارید با باز کردن کمد دیده نشوند بسیار مناسب است.در انتخاب جنس ریل کشو دقت کافی داشته باشید زیرا قرار است بارها باز و بسته شوند.معولا در کمدها 3 الی 4 کشو تعبیه می‌شود.

4.         رنگ کردن کمد دیواری

برای اینکه سطح رنگ صاف و یکدست باشد پس از اولین لایه رنگ باید یک بار سطح کمد را سنباده بزنید. پس از سنباده لایه دوم رنگ را بزنید.

نکات طلایی سنجاق برای ساخت کمد دیواری

 

  5.       تمام درزهای دیوار را در کمد خود بچسبانید.

دیوارها همیشه دارای سطج یکنواختی نسیتند و ممکن  است در محل نصب کم دیواری و دیوار شکاف‌هایی وجود داشته باشد. پر کردن این شکاف‌ها و درزها ظاهر زیباتری به کمد می‌دهد. پس از پر کردن شکاف‌ها، روی آن‌‌ها را رنگ کنید تا صاف و یکدست شوند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز