خبرگزاری کار ایران

بررسی AU9000 بهترین LED سامسونگ 2021 در سایت شاوینو

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۶۴۸

شرکت کره ای سامسونگ در سال 2021 غوغا به پا کرده است و تلویزیون های ال ای دی فوق العاده را معرفی نموده است بنابراین اگر شما در سال 2021 قصد خرید تلویزیون سامسونگ را دارید، گروه تخصصی شاوینو می تواند شما را راهنمایی کند و یکی از بهترین تلویزیون های LED سال 2021 را برای شما معرفی کرده است تا بتوانید با اطلاعات بیشتر نسبت به خرید تلویزیون  اقدام نمائید. بهترین تلویزیون میان رده ال ای دی سامسونگ از دیدگاه کارشناسان شاوینو، تلویزیون AU9000 می باشد که خصوصیات و نقاط قوت این محصول را برای شما با زبان ساده بیان می کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بررسی AU9000 بهترین LED سامسونگ 2021 در سایت شاوینو

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ AU9000

در سال 2021 سامسونگ شاهکار به خرج داده است و تلویزیون کریستالی AU9000 را با امکانات و کیفیت تصویر عالی روانه بازار کرده است. کیفیت تصویر این تلویزیون فورکا (4k) می باشد که با توجه به این کیفیت تصویر و امکانات بیشمار، به جرات می توان گفت قیمت تلویزیون سامسونگ AU9000 بسیار مناسب می باشد و قطعا گزینه ی بسیار مناسبی برای خرید است.

پردازنده قدرتمند کریستالی Crystal Processor 4K یکی از بهترین پردازنده های تلویزیون موجود در بازار است که می تواند با توان و سرعت بالا تصاویر را با کیفیت باورنکردنی پردازش کند و تصاویر را با رنگ ها و روشنایی عالی در اختیار نمایشگر کریستالی تلویزیون سامسونگ AU9000 قرار دهد. این تلویزیون همچنین با استفاده از فناوری Auto Motion Plus تصاویر سریع و اکشن را به صورت روان و بدون تاری و تاخیر پخش می کند بنابراین می توانید از ویژگی های منحصرفرد آن برای انواع فیلم ها و حتی مسابقات ورزشی استفاده کنید.

فناوری HDR یا محدوده داینامیکی بالا یکی از فناوری به روز برای بهبود روشنایی در تلویزیون است که تلویزیون سامسونگ AU9000 از آن به خوبی استفاده کرده است بنابراین شما می توانید تصاویر را با روشنایی بهینه ببینید و از دیدن آن ها لذت ببرید، علاوه بر این، تلویزیون 2021 سامسونگ از فرمت های مختلف HDR یعنی HDR 10+ و HLG پشتیبانی می کند تا نمایشگر بتواند انواع محتوا را با روشنایی بسیار عالی و عمق رنگ مناسب پخش کند.

برای کنتراست و رنگ های بهتر در نمایشگر کریستالی تلویزیون AU9000 از فناوری های متعددی استفاده شده است، یکی از فناوری های فوق العاده در این زمینه فناوری Dynamic Crystal Color می باشد که می تواند رنگ ها را به صورت پویا و بسیار زیبا در قاب تلویزیون نشان دهد. فناوری Contrast Enhancer کنتراست تصاویر را به صورت بهینه افزایش می دهد، بنابراین تصاویر با رنگ و کنتراست بسیار عالی در معرض دید قرار خواهند گرفت که شما را شگفت زده خواهد کرد.

 

صدایی فوق العاده با شفافیت بالا

تلویزیون LED 2021 سامسونگ دارای سیستم صوتی قدرتمند می باشد که همراه با تصاویر، صدایی با وضوح و قدرت بالا را پخش می کند تا کاربر از دیدن تصاویر همراه با صدایی شفاف لذت ببرد. این تلویزیون دارای سیستم صوتی 2 کاناله می باشد که دارای دو بلندگو در دو طرف تلویزیون می باشد و هر کدام از بلندگو ها می توانند صدا را با قدرت 10 وات پخش کنند بنابارین صدا با قدرت 20 وات منتشر خواهد شد. فناوری مهم Dolby Digital Plus سیگنال های صوتی را تقویت می کند و می تواند صدا را با قدرت بیشتر به صورت همه جانبه پخش کند بنابراین شما در شنیدن مطالب مختلف از تلویزیون مشکلی را احساس نخواهید کرد. فناوری Bluetooth Audio این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا به صورت بیسیم و از طریق بلوتوث بتوانند صدا را انتقال دهد و بدون افت کیفیت صدا، امواج صوتی را بشنوند و لذت ببرند.

بررسی AU9000 بهترین LED سامسونگ 2021 در سایت شاوینو

امکانات هوشمند و سیستم عامل

سامسونگ از امکانات هوشمند بسیاری در بهترین تلویزیون LED خود در سال 2021 استفاده کرده است تا کاربران بتوانند با استفاده از این امکانات از تلویزیون به راحتی و به صورت هوشمند استفاده کنند. سامسونگ مانند گذشته از سیستم عامل کاربر پسند تایزن استفاده کرده است تا هر کاربری بدون داشتن دانش خاصی بتواند از آن استفاده کند. یکی از بهترین فناوری های هوشمند قابلیت Smart things می باشد که می تواند تمام وسایل متصل هوشمند به تلویزیون را مدیریت کند و به راحتی دستوراتی را به همه وسایل ارسال کند. همچنین با استفاده از دستیار صوتی مخصوص سامسونگ Bixby، شما می توانید به راحتی از طریق ریموت کنترل، دستورات صوتی خود را به تلویزیون یا وسایل هوشمند خانه ارسال کنید و محیطی هوشمند را تجربه کنید، بنابراین همه کارها را به راحتی می توانید فقط با حرف زدن انجام دهید. این سیستم عامل همچنین دارای مرورگر وب مخصوص می باشد که به وسیله آن می توانید به راحتی سایت های اینترنتی را باز کنید و به همه اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.

 

طراحی زیبای تلویزیون سامسونگ AU9000

سامسونگ LED جدید خود را با طراحی بسیار زیبا و به صورت فوق العاده طراحی کرده است. این تلویزیون بسیار باریک می باشد و اگر از کناره ها به آن نگاه کنید به باریک بودن آن بیشتر پی خواهید برد. در کناره ها و پشت تلویزیون انواع پورت ها مانند HDMI و USB قرار داده شده اند، این تلویزیون دارای 3 پورت HDMI و 2  پورت USB می باشد. پایه های این تلویزیون به صورت هشتی شکل و در دو طرف تلویزیون واقع شده اند و دارای مقاومت بسیار عالی می باشند. علاوه بر پایه ها می توانید تلویزیون را بر روی دیوار نصب کنید و جلوه متفاوتی به خانه خود بدهید. ریموت کنترل این تلویزیون دارای طراحی بسیار عالی می باشد که علاوه بر کارایی بسیار زیبا ساخته شده است.

بررسی AU9000 بهترین LED سامسونگ 2021 در سایت شاوینو

خرید و قیمت تلویزیون سامسونگ AU9000

شما اگر به دنبال یک تلویزیون همه چیز تمام و در عین حال به صرفه از لحاظ هزینه هستید، تلویزیون AU9000 گزینه بسیار مناسبی می باشد. قیمت تلویزیون سامسونگ AU9000 می تواند با توجه به اینچ بندی مختلف، متفاوت باشد و هر چه سایز تلویزیون بالا رود قیمت تلویزیون LED نیز بالاتر خواهد رفت. این تلویزیون در سایز های 43، 50، 55، 65، 75 اینچ طراحی و ساخته شده است تا کاربر متناسب با فضای اتاق، سایز مناسب را انتخاب کند. شما برای خرید تلویزیون سامسونگ AU9000 می توانید به سایت شاوینو مراجعه کنید و با مشاورین فروش تماس حاصل بفرمائید تا ضمن راهنمایی شما، محصول را صحیح و سالم درب منزل به شما تحویل دهند. تلویزیون سامسونگ این سایت دارای ضمانت اصل بودن محصول و گارانتی می باشد و خیال شما را از بابت اصل بودن محصول راحت کرده است. برای خرید از این سایت شما ابتدا مقداری بیعانه کم واریز می کنید و سپس پس از دریافت محصول درب منزل و اطمینان از سالم بودن آن، مانده ی مبلغ را پرداخت می نمائید.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز