خبرگزاری کار ایران

چگونه با کاریابی آنلاین کاران شغل ایده آل خود را پیدا کنید؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۳۱۷

کارفرمایان برای دیدن رزومه شما بیست ثانیه وقت صرف می‌کنند. با ساختن یک رزومه خوب و دریافت آگهی‌های استخدامی به‌روز، شانستان برای استخدام فوری چند برابر می‌شود.

سایت کاریابی کاران به شما کمک می‌کند تا بتوانید سریع‌تر در شغل مورد علاقه‌تان استخدام شوید.

 

چطور کار پیدا کنیم؟

 شکل کاریابی در مقایسه با گذشته خیلی متفاوت شده است. تمام آگهی‌های استخدامی، آنلاین شده‌اند و دیگر نیازی نیست برای پیدا کردن کار به آگهی‌های روزنامه‌ها یا دفاتر کاریابی سر بزنید. انواع  سایت‌های کاریابی با امکانات و خدماتی مثل ساخت رزومه آنلاین و معرفی فرصت‌های شغلی مرتبط با مهارت‌ها و سوابق شغلی‌تان زمینه را برای استخدام شما فراهم می‌کند. کافی است برای یک استخدام فوری مراحل زیر را طی کنید.

رزومه بسازید

از آنجایی که داشتن رزومه حرفه‌ای، اولین قدم برای کاریابی سریع است، شما می‌توانید در چند دقیقه با رزومه ساز کاران یک رزومه حرفه‌ای بسازید و فایل رزومه یا حتی لینک آنلاین آن را برای آگهی‌های استخدامی ارسال کنید. برای ساختن رزومه فراموش نکنید اطلاعات مربوط به سوابق شغلی و تحصیلی و  تجربیاتتان را تا جای ممکن خلاصه بنویسید. کاریابی کاران شما را با روش ساختن رزومه ویدیویی هم  آشنا می‌کند و می‌توانید از رزومه ویدیویی هم برای معرفی خود استفاده کنید.

همه فرصت‌های شغلی را یکجا ببینید

برای دیدن آگهی‌های استخدامی نیازی نیست به همه سایت‌های کاریابی سر بزنید یا در گوگل سرگردان باشید. موتور جستجوی کاریابی کاران به شما کمک می‌کند تمام فرصت‌های شغلی موردنظرتان را یکجا در سایت کاریابی کاران ببینید و درخواست استخدام بفرستید. کافی است عنوان شغلی موردنظرتان را در این موتور جستجو کنید و کل آگهی‌های استخدامی از تمام کاریابی‌ها را یکجا ببینید.

 

چگونه با کاریابی آنلاین کاران شغل ایده آل خود را پیدا کنید؟

استعدادها و مهارت‌هایتان را بهتر بشناسید

با شرکت در تست‌های شخصیت‌شناسی کاران مثل تست هوش هیجانی (تست eq) می‌توانید نقاط قوت و ضعفتان را بهتر بشناسید. تست‌های آنلاین شخصیت‌شناسی که همگی رایگان هم هستند، شما را با روحیاتتان بیشتر آشنا می‌کند. با این تست‌ها متوجه می‌شوید برای چه موقعیت‌های شغلی مناسب هستید. حتی می‌توانید نتایج این آزمون‌های معتبر را در رزومه‌تان قرار دهید تا متمایز از بقیه باشید.

اگر می‌خواهید درباره تمام امکانات کاریابی آنلاین کاران برای کارجویان و کارفرمایان بیشتر بدانید، به سایت ما با آدرس karan.ir سر بزنید. منتظرتان هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز