خبرگزاری کار ایران

بررسی 5 سوئیچ شبکه POE

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۵۸۳

وقتی شما در شبکه خود چندین دستگاه دارید که از قابلیت POE پشتیبانی می‌کنند، مانند دوربین‌های مدار بسته یا اکسس پوینت‌ها یکی از عملی‌ترین‌ و بهترین راه‌ها استفاده از سوئیچ‌های POE است.

سوئیچ‌های POE (Power over Ethernet) نوعی از سوئیچ‌های شبکه هستند که باعث می‌شوند که شبکه شما بتواند برق مورد نیاز دستگاه‌هایی که از قابلیت POE پشتیبانی می‌نمایند را تأمین نماید. وقتی شما در شبکه خود چندین دستگاه دارید که از قابلیت POE پشتیبانی می‌نمایند مانند دوربین‌های مدار بسته یا اکسس پوینت‌ها یکی از عملی‌ترین‌ و بهترین راه‌ها استفاده از سوئیچ‌های POE است. این مقاله به شما کمک می‌کند تا بتوانید سوئیچ‌های POE ، چگونگی کار کردن آنها و تفاوت بین سوئیچ مدیریتی و غیرمدیریتی را را بهتر درک کنید. ما همچنین در انتها به بررسی 5 سوئیچ شبکه POE خواهیم پرداخت.

سوئیچ POE چیست؟

سوئیچ POE یک دستگاه اختصاصی است که دارای چندین پورت اترنت برای تأمین برق و ارتباطات شبکه است. همانطور که سوئیچ POE، یک شبکه ایجاد شده توسط روتر را گسترش می‌دهد، باید مستقیماً به یک روتر در شبکه NVR متصل گردد.

سوئیچ POE چگونه کار می‌کند؟

شکل زیر متداول‌ترین روش ادغام سوئیچ‌های مجهز به POE را در شبکه نشان می‌دهند.

بررسی 5 سوئیچ شبکه POE

استفاده از سوئیچ POE در شبکه آسان است.

  • با استفاده از کابل‌های اترنت، روتر را به پورت LAN روی سوئیچ متصل نمایید.
  • یک سر کابل‌های برق را به سوئیچ POE و سپس سر دیگر را به یک پریز یا محافظ برق متصل نمایید.
  • سپس، با استفاده از کابل‌های اترنت هر یک از دوربین‌های IP را به هر یک از درگاه‌های سوئیچ POE متصل کنید.
  • در انتها، دوربین‌ها را برای مشاهده ویدئو به Network Video Record متصل کنید و ضبط را فعال نمایید. اگر به مسافت طولانی نیاز دارید، می‌توانید روتر را به اینترنت وصل نمایید.

چه تفاوتی بین سوئیچ مدیریتی و غیرمدیریتی وجود دارد؟

یک سوئیچ غیرمدیریتی قابلیت پیکربندی و تنظیمات اضافی را ندارد و اجازه می‌دهند تا در شبکه، تجهیزاتی مانند چاپگر و رایانه به آن به صورت Plug And Play ارتباط برقرار کنند.

آنها دارای پیکربندی ثابتی هستند و تغییر تنظیمات آنها دشوار و غیر ممکن است. این نوع سوئیچ‌ها در شبکه‌های کوچک استفاده می‌شوند. سوئیچ‌های غیرمدیریتی نسبت به نوع مدیریتی ارزان‌تر هستند اما برای اکثر کاربران خانگی بسیار مناسب و کافی هستند.

یک سوئیچ مدیریتی دارای تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های یک سوئیچ غیرمدیریتی است. سوئیچ غیرمدیریتی قابلیت مدیریت، پیکربندی و نظارت بر شبکه محلی را برای مدیران شبکه فراهم می‌کنند. این نوع سوئیچ‌ها به شما امکان کنترل بیشتر ترافیک شبکه LAN و تنظیمات بیشتری را برای کنترل ترافیک شبکه فراهم می‌آورند.

تشخیص PD در سوئیچ‌های POE چیست؟

یک سوئیچ POE با استفاده از قابلیت تشخیص PD می‌تواند تشخیص بدهد که آیا دستگاه متصل به آن دارای قابلیت POE است یا خیر و از چه پرتکلی استفاده می‌نماید. سوئیچ‌های POE معمولاً پورت را روشن نمی‌کنند مگر اینکه دستگاهی که از قابلیت POE پشتیبانی می‌نماید به آن متصل شود.

1- BV-Tech POE-SW811

مشخصات فنی:

دارای استانداردهای IEEE802.3af (POE) و IEEE802.3at (POE+)

پشتیبانی از برق DC48-57 ولت

دارای 8 پورت POE با سرعت 10/100 مگابیت بر ثانیه

دارای 2 پورت uplink  با سرعت 10/100/1000 Mbps

پورت شماره 1، 60 وات و پورت‌های 2 تا 8 ، 30 وات را فراهم می‌کند.

این دستگاه دارای 8 پورت POE+ که هر پورت دارای سرعت 10/100Mbps و 2 پورت uplink که هر کدام دارای سرعت 10/100/1000Mbps است. این سوئیچ دارای قابلیت تشخیص PD است و به طور خودکار برق مورد نیاز دستگاه‌های سازگار با POE را شناسایی و تأمین می‌نمایند. این سوئیچ، یک سوئیچ غیرمدیریتی است که در کل 95 وات برق مورد نیاز دستگاه را تأمین می‌نماید. اگر از انتخاب ما از بین سوئیچ‌های متنوع POE رضایت دارید، و قصد دارید تا بیشتر از 4 دستگاه را با استفاده از سوئیچ پوشش دهید، این دستگاه انتخابی عالی است.

2- Ubiquiti US-8

مشخصات فنی:

سازگار با IEEE802.3af

دارای 8 پورت گیگابیت اترنت RJ-45 با سرعت‌های 10/100/1000 Mbps و 4 پورت (پورت 5 ،6،7، 8) پورت‌های سنجش خودکار POE 802.3af

پشتیبانی از برق DC تا 48 ولت

ارائه 15.4 وات برق در هر پورت

دو نوع اصلی POE وجود دارد که شامل:

Passive POE که 24 ولت است و یا روشن یا خاموش است. بنابراین در هر پویت امکان سنجش خودکار وجود ندارد.

802.1af/at که 48 ولت است و قابلیت سنجش خودکار را دارد بنابراین تنها در صورت شناسایی قابلیت POE دستگاه متصل به آن، روشن خواهد شد.

اگر به دنبال یک سوئیچ مدیریتی، با عملکرد قوی و مسیریابی هوشمند برای شبکه خود هستید، سوئیچ US-8-60W انتخابی مناسب است.

3-  Netgear GS108PP

مشخصات فنی:

سازگاری با IEEE POE 802.3af و POE+ 802.3at

دارای 8 پورت گیگابیت POE و POE+

پشتیبانی از 54 ولت برق

فراهم کردن برق تا 123 وات، 30 وات در هر پورت

این سوئیچ با استانداردهای 802.3af و 802.3at سازگاری دارد و هر پورت آن توانایی ارائه 30 وات برق را دارد که در مجموعه 123 وات برق را ارائه می‌دهد. سوئیچ غیرمدیریتی Netgear دارای 8 پورت گیگابیت است که برای دفاتر کوچک و مشاغل خانگی بسیار مناسب می‌باشد. دارای طراحی جمع و جور و وزن کمی است.

این سوئیچ در قسمت جلویی دارای 8 پورت اترنت 10/100/1000 و یک چراغ LED است. هر پورت همچنین دارای 2 چراغ LED است. مصرف برق این دستگاه کلاً کم است و چون دستگاه فاقد فن می‌باشد، کاملاً بی‌صدا است.

برای سرعت‌های گیگابیت این سوئیچ یک گزینه عالی است، اما کمی‌گران قیمت است. با استفاده از رک مونت و دیگر وسایل جانبی می‌توانید که این نوع سوئیچ را بر روی دیوار در یک کابینت کوچک روی میز یا دیوار خود نصب نمایید.

4- BV-Tech POE-SW800G

مشخصات فنی:

سازگاری با IEEE802.3af و IEEE802.3at

پشتیبانی از 100 تا 240 ولت برق AC

حداکثر توان 130 وات (حداکثر 30 وات برای هر پورت)

8 پورت گیگابیت POE که هر پورت سرعت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه را ارائه می‌دهد

سوئیچ POE-SW800G با استانداردهای IEEE802.3af و IEEE802.3at مطابقت دارد. از 8 پورت گیگابیتی POE+ که هر کدام سرعت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه را ارائه می‌دهند، بهره برده است.

سوئیچ دارای قابلیت تشخیص خودکار PD است که به طور خودکار برق مورد نیاز دستگاه را تشخیص می‌دهد و همچنین از تجهیزات غیر POE در برابر آسیب دیدن محافظت می‌نماید. همچنین هر پورت دارای چراغ داده و POE است که براحتی می‌توانید هر پورت را بررسی و عیب‌یابی نمایید.

محفظه آن به صورت سبک و مقاوم طراحی شده است و استفاده از آن را در محیط‌های مختلف آسان و ایمن نموده است. دستگاه فاقد فن می‌باشد اما قابلیت تحمل بالایی دارد و بدون صدا کار می‌کند.

علاوه بر این، این سوئیچ از سرعت گیگابیت در همه پورتها برخوردار است. بنابراین، هر دستگاه متصل به آن دارای پهنای باند کافی برای جلوگیری از گلوگاه‌های شبکه است. این دستگاه را هم می‌توان در رک مونت و هم بر روی دیوار نصب نمود.

5- BV-Tech POE-SW502

سازگاری با استاندارد‌های IEEE802.3af و IEEE802.3at و همچنین سازگاری با Hi-POE

پشتیبانی از 48 تا 57 ولت برق

دارای 4 پورت POE+ با سرعت 10/100M

پورت 1، 60 ولت برق را فراهم می‌آورد، پورت 2 تا 4، 30 وات را ارائه می‌دهد

دارای 2 پورت اترنت uplink با سرعت 10/100Mbps

سوئیچ BV-Tech 4 Port POE+ یک سوئیچ غیرمدیریتی با 6 پورت POE است که در مجموع 60 وات برق را فراهم می‌آورد. همه پورت‌ها با سرعت 10/100  مگابیت بر ثانیه کار می‌کنند. همچنین همه پورت‌ها با استاندارد IEEE802.3at می‌توانند 30 وات را برای هر پورت فراهم بیاورند و پورت 1 می‌تواند 60 وات را از طریق Hi-POE فراهم بیاورد. این قابلیت استفاده از این دستگاه را برای دوربین‌های IP PTZ ایده آل ساخته است.

این سوئیچ همچنین دارای 2 پورت اترنت uplink است که ارتباط بدون از دست رفتن هیچ پورتی فراهم می‌آورد. می‌توانید یک پورت uplink  را به روتر و پورت دیگر را به یک سوئیچ POE یا هر دستگاه غیر POE یا به یک NVR متصل نمایید. این سوئیچ همچنین دارای ویژگی گسترش‌پذیری است که امکان انتقال POE را تا 850 فوت فراهم می‌نماید و سرعت انتقال داده را به 10 مگابیت بر ثانیه کاهش می‌دهد. این دستگاه همچنین دارای قابلیت تشخیص PD است که به طورخودکار برق مورد نیاز دستگاه‌ها را تشخیص داده و از دستگاه‌های غیر POE محافظت می‌نماید.

و در انتها، این دستگاه هیچ گزینه نصب بر روی دیوار یا رک مونت را ندارد. یکی دیگر از ایرادات این سوئیچ این است که اتصالات برق در جلوی جعبه سوئیچ قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز