خبرگزاری کار ایران

اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران به صرفه است ؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۸۳۱

 11 شهریور ۱۴۰۰ by زردی کلینیک

مسائل و مواردی در حوزه پزشکی و بهداشتی مانند اجاره دستگاه زردی نوزاد و استخدام پرستار کودک و پرستار سالمند همیشه برای ما مسائل حیاتی و مهمی هستند و در برگزیدن هر یک از آن ها معمولاً خانواده‌ها وسواس زیادی را به خرج می‌دهند. بسیاری که برای نخستین‌بار اقدام به دریافت چنین خدماتی می‌کنند در اصطلاح جامع شناسی بسیار مستعد کلاهبرداری هستند.

موضوع این است که به طبع در بازار اجاره دستگاه زردی با برندهای متفرقه و توسط افراد ناشناس انجام می‌شود. احتمالاً شما هم‌بار ها با عبارت‌های تبلیغاتی چون اجاره دستگاه فتوتراپی ارزان‌قیمت روبرو شده‌اید.

اجازه دهید خیلی رک و راست با یکدیگر در این مورد صحبت کنیم. بسیاری از دستگاه‌های زردی نوزاد یا همان فتوتراپی مورد تأیید سازمان‌های بهداشت جهانی و بهداشت ایران نیستند.

راهکارهایی وجود دارد که در ادامه آن ها را به شما عزیزان شرح داده و وابسته به آن ها می‌توانید بهترین اجاره دستگاه زردی نوزاد را انجام دهید.

اطمینان از کیفیت پیش از اجاره دستگاه زردی نوزاد

راهکار اول برای تشخیص زردی نوزاد یا هیپربیلی‌روبینمی نوزاد رنگ بدن است. در واقع ظاهر نوزاد هایی که تازه متولد شده اند اصلی ترین مسئله است. پس از آن به پزشک مراجعه می کنید و به شما پیشنهاد استفاده و اجاره دستگاه فتوتراپی را می دهد.

بالاخره مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، مهندسان پزشکی صنعتی راهکارهایی را در دسترس شما قرار می‌دهند که با استفاده از آن ها می‌توانید در مورد یک اجاره دستگاه زردی اطمینان حاصل کنید.

چند موضوع مهم که به شما به طور غیرمستقیم اخطار می‌دهد که کرایه دستگاه زردی نوزاد از یک شرکت می‌تواند اشتباه باشد.

قطعاً مواردی چون مدل و همین‌طور سیستم مورداستفاده در این دستگاه‌ها و همین‌طور سال ساخت آن ها مسئله‌ای مهم خواهد بود که روی قیمت‌گذاری تأثیر بسزایی دارد. اما یک موضوع مهم.

بررسی نرخ اجاره دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران به صرفه است ؟

 شرکت‌های زیادی هستند که قیمت‌های غیرواقعی و در اصل ارزان‌تر از تمام بازار را در اجاره دستگاه زردی نوزاد به شما پیشنهاد می‌دهند و در ازای مبلغی ناچیز می‌توانید این دستگاه‌ها را اجاره و در مدت‌زمان تقریباً طولانی استفاده کنید.

اولین موضوع همین است. هیچ ارزانی بی‌حکمت و بی‌دلیل نیست. مسئله اجاره دستگاه زردی، بالاخره برای شرکت ارائه‌دهنده خدمات هزینه‌هایی در برخواهد داشت. این سیستم‌ها پس از هر بار استفاده باید به طور اساسی سرویس و بررسی گردند تا خدایی نکرده در موارد استفاده مشابه و بعدی دچار مشکل نشوند.

خطا در کارکرد دستگاه‌های زردی نوزاد می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری به فرزند شما وارد کند. در کنار این موضوع استفاده از لامپ‌هایی خاص در دستگاه فتوتراپی موجب دوچندان شدن حساسیت این موضوع می‌گردد.

پس در کرایه دستگاه زردی نوزاد به موضوع قیمت توجه ویژه‌ای داشته باشید.

استفاده از دستگاه‌های غیراستاندارد و از رده‌خارج

در بسیاری از موارد هنگام خواندن آگهی‌های مربوط به اجاره دستگاه زردی نوزاد ، بخصوص در اینترنت با مدل‌هایی مواجه می‌شوید که نه در شرکت مبدأ و سازنده و نه توسط هیچ نهادی پشتیبانی نمی‌شوند.

در واقع مسئله دستگاه رفع زردی دست‌ساز که توسط بسیاری در بازار ساخته می‌شود. می‌تواند اهمیتی چندبرابر داشته باشد. سیستم اتصال و الکترونیکی این دستگاه‌ها به‌هیچ‌عنوان عملکرد درستی ندارد.

مدل‌هایی که هیچ برند خاصی ندارند، دفترچه راهنمایی در کنار دستگاه نیست و یا این که ظاهر آن به شما اثبات می‌کند دستگاه دست‌ساز است می‌توانند خطرناک‌ترین گزینه‌ها باشند.

اهمیت لامپ در اجاره دستگاه فتوتراپی

اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران به صرفه است ؟

به لامپی که در دستگاه‌های رفع زردی نوزاد استفاده می‌شود، لامپ‌های فتوتراپی می‌گویند.

راز این لامپ به این صورت است که بیلی‌روبین خون نوزاد به دلیل استفاده از فتو اکسیداتیو و در اثر تابش شکسته شده و پس از آن به‌صورت یک محلول آبی رنگی درمی‌آید. به همین ترتیب این ترکیب شیمایی که موجب آسیب‌های جدی به نوزادان تازه‌متولدشده خواهد شد از طریق کبد دفع می‌گردد.

لامپ‌های مورداستفاده در این دستگاه‌ها باید استاندارد باشند. این لامپ‌ها در علم مهندسی پزشکی دارای یک محدوده و دامنه عمر هستند. توجه کنید که لامپ دستگاه موردنظر مشکلات زیر را نداشته باشد:

⦁    عدم وجود آسیب و شکستگی در ظاهر لامپ دستگاه فتوتراپی

⦁    عدم وجود خط و رنگ‌های غیرعادی روی لامپ و سیستم روشنایی

⦁    عدم اختلال در کارکرد مداوم لامپ

⦁    نبود پرتوهای فرابنفش و مادون‌قرمز در لامپ‌های استاندارد

انتخاب مرکز اجاره سیستم رفع زردی نوزاد معتبر

شرکت زردی کلینیک یکی از نام‌های معتبر در زمینه اجاره دستگاه فتوتراپی و ارائه خدمات دستگاه‌های فتوتراپی در ایران و استان تهران است.

تمامی خدمات این شرکت با دریافت مجوزهای لازم از وزارت بهداشت ارائه می‌گردد و دفتر مرکزی آن واقع در خیابان قزوین، خیابان شهید نعیمی، کوچه قاسمی می‌باشد.

همین‌طور در مورد دریافت مشاوره پیش از سفارش و کسب اطلاعات بیشتر راجع به مواردی چون پرستار کودک و پرستار سالمندان و صدالبته سفارش دستگاه‌های زردی نوزاد و اجاره آن ها به‌صورت شبانه‌روزی بدون محدودیت زمانی می‌توانید با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمایید:

۴۴۵۲۳۰۷۵ – ۰۲۱

۰۹۱۹۲۳۱۷۱۳۱

وظایف اصلی شرکت اجاره دستگاه زردی نوزاد

اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران به صرفه است ؟

    معمولاً شرکت‌های نامعتبر در همان ابتدا مسئولیت خود را در زمینه اجاره دستگاه‌ زردی محدود می‌کنند که البته در مورد زردی کلینیک چنین نیست.

در تمامی موارد این شرکت پشتیبانی‌های لازم را برای ارائه و دریافت خدمات توسط مشتری و رفع زردی در منزل به شما ارائه خواهد داد.

مواردی چون:

⦁    آموزش‌های موردنیاز در مورد نصب اولیه، جابه‌جایی‌های موردنیاز

⦁    ارائه اطلاعات کافی در مورد اصالت برند و گارانتی دستگاه

⦁    عملکرد بهینه دستگاه و عدم وجود هرگونه مشکلات برقی

⦁    قیمت مناسب و رعایت تعرفه توسط سازمان نظام‌پزشکی

⦁    نصب دستگاه فتوتراپی کودک در منزل در صورت نیاز

⦁    راهنمای درمان زردی کودک در خانه

شما می‌توانید به‌راحتی از دستگاه‌های درمان زردی نوزاد با دریافت اطلاعات کامل از سوی مجری ارائه خدمات بدون نیاز به حضور شخصی استفاده کنید. البته امکان استخدام پرستار نوزاد نیز در این مواقع و نظارت همیشگی برای پدر و مادران شاغل که وقت کافی را ندارند نیز از طرف تیم زردی کلینیک وجود خواهد داشت.

به همین منوال شما می‌توانید این دستگاه را به برق شهری متصل کرده و پس از روشن‌کردن دستگاه و کارکرد آن برای چند دقیقه تا اطمینان از صحت عملکرد، نسبت به‌قرار دادن نوزاد خود در محفظه مربوط و همین‌طور نظارت همیشگی بر وضعیت کودک اقدام نمایید.

ضمن این که برای اتصال دستگاه به برق حتماً از محافظ‌های الکترونیکی استفاده کنید. می‌توانید از این دستگاه در هر مکانی برای درمان ایکتر فرزندتان استفاده کنید.

اجاره دستگاه کاهش میزان بیلی‌روبین نوزاد

عموماً سه تا پنج‌روز پس از شروع عملیات درمان باید میزان بیلی‌روبین فرزند شما کاهش یابد. در مواردی که چنین اتفاقی رخ ندهد ممکن است ایراد از دستگاه‌ها و همین‌طور مربوط به بی‌کیفیت و نامرغوب بودن سیستم فتوتراپی باشد.

 Neonatal Jaundice باید جدی گرفته شود و تا بهبود نیافتن فرزندتان عملیات نوردرمانی با دستگاه فتوتراپی ادامه پیدا کند.

اگر قصدتان این است که از این موارد جلوگیری کنید بهتر است که معتبرترین شرکت ارائه خدمات اجاره دستگاه فتوتراپی را انتخاب کنید تا پشیمانی‌های ناگواری رخ ندهد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز