خبرگزاری کار ایران

تخفیف های ویژه ایران هتل به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص)

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۲۵۰

ایران هتل آنلاین به مناسبت ایام مبارک ولادت حضرت محمد (ص) تخفیف های ویژه ای را برای هتل های شهرهای پر طرفدار و توریستی ایران در نظر گرفته است.

تنوع آب و هوایی ایران قابلیت آن را دارد که در تمام فصول،رضایت هر فردی را با ذائقه و سلایق گوناگونبدست آورد. از این رو تعطیلات مناسبتی و به ویژه اعیاد خجسته، بهترین فرصت است تا آن را غنیمت شمرده و برای رهایی از خستگی و فشارهای کاری روزمره، به مقاصد دلخواه خود سفر کرده و خستگی را از تن به در کنید. ایران هتل آنلاین نیز برای جلب رضایت بیشتر میهمانان گرامی تخفیف های گوناگون و ویژه ای را جهت اقامت در شهرهای پر بازدید و با تنوع جغرافیایی در جنوب، شمال و مرکز ایران فراهم آورده است تا با یک سفر لذت بخش، شادمانی این ایام برای شما دو چندان گردد.

رزرو هتل در کیش:

جزیره کیش از جمله مقاصد توریستی بسیار پر طرفدار ایران بوده که به دلیل جاذبه های طبیعی و گردشگری بسیار، همواره مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. همچنین با توجه به قرار گرفتن کیش در منطقه آزاد و جذابیت های طبیعی بیشمار آن، سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرده و در حال توسعه روز افزون است، بنابراین جزو شهرهایی با بافت لوکس و پیشرفته در ایران به شمار می رود. با توجه به آب و هوای گرم و شرجی کیش، این تعطیلات بهترین زمان سفر به این جزیره خواهد بود. میهمانان ایرانهتل آنلاین با رزرو هتل های کیش در این ایام تا سقف 62 درصد از تخفیف این هتل ها بهرمند خواهند شد.

تخفیف های ویژه ایران هتل به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص)

 

رزرو هتل در قشم :

جزیره قشم نیز مقصد جنوبی پرطرفدار دیگری است که به دلیل آب و هوای معتدل و دلنشینش در فصل پاییز، گردشگران زیادی را در خود جای می دهد. مسافران جزیره زیبای قشم از امکان رزرو هتل با تخفیف تا سقف 61 درصد از طریق سایت ایران هتل بهره مند می گردند.

رزرو هتل های مازندران :

در تمام مناسبت ها و تعطیلات گوناگون، شهرهای خطه سرسبز مازندران همواره به عنوان یک مقصد مهم گردشگری بوده و سیل بسیاری از مسافران به سوی خود می کشاند. با رزرو هتل های شهرهای مازندران در این ایام، از تخفیف آی هو تا سقف 66 درصدبهره ببرید.

رزرو هتل در شیراز :

دیدنی های شهر شیراز بر هیچکس پوشیده نبوده و همین امر مسبب آن است تا شیراز از جمله شهرهاییبه شمار رود که همواره مملو از توریست های داخلی و خارجی است. شرکت آی هو از میان شهرهای نسبتا مرکزی ایران، شیراز را به عنوان مقصدی مناسب جهت این تعطیلات به شما پیشنهاد می دهد و تا سقف 56 درصد تخفیف را برای هتل های این شهر در نظر گفته است.

هوشمندانه سفر کنید...

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز