خبرگزاری کار ایران

3 و 4 آذرماه بزرگ‌ترین حراج سال در بامیلو

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۹۰۱

امسال بامیلو برای بار سوم بزرگترین حراج سال و روز خرید را همزمان با دیگر کشورهای جهان در تاریخ 3و4 آذرماه برگزار می‌کند

امسال بامیلو برای بار سوم بزرگترین حراج سال و روز خرید را همزمان با دیگر کشورهای جهان در تاریخ 3و4 آذرماه برگزار می‌کند. بامیلو به‌عنوان نخستین فروشگاه اینترنتی در ایران این مدل از حراج را به بازار ایران معرفی کرده است و حالا امسال با  بیش از250 هزار نوع کالا و حضور بیش از 4000 فروشنده و تامین‌کننده از سراسر ایران این رویداد را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بامیلو، حراجمعه یکی از ابداعات بامیلو در بازار ایران است که طی دوسال گذشته،  با ایجاد یک فرصت استثنایی برای خرید کالاها در ارزان‌ترین شکل ممکن، فضایی را برای آشنایی مردم در سراسر ایران با مفهوم خرید آنلاین فراهم کرده است.

با توجه به حمایت ایرانسل از بامیلو و سایر شرکت‌های پیشروی اینترنتی زیرمجموعه گروه اینترنت ایران، امسال حراجمعه بامیلو با حمایت بزرگترین اپراتور دیتای ایران برگزار می‌شود و این امکان برای میلیون‌ها کاربر اینترنت در ایران فراهم می‌شود تا بتوانند به راحتی در این روز خرید کنند. در واقع بامیلو سعی دارد تا برای همه ایرانیان این جمعه به خرید بگذرد.

حراجمعه حدود 50 سال است که در بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشورهای آسیایی و مسلمان نیز اجرا می‌شود. این حراج، فرصت خوبی است تا کاربران ایرانی بتوانند از مزایای خرید آنلاین در بامیلو چون بازگشت 100 روزه کالا، امکان پرداخت در محل و دسترسی به طیف متنوعی از کالاها دسترسی داشته باشند. بامیلو برای نخستین بار 6 آذر 1394 این حراج را برگزار کرد که مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفت . 5 آذر 1395 بامیلو تمامی رکوردهای خود از جمله رکوردهای بازدید و فروش خود را شکست. به طور مثال تنها در یک دقیقه اول حراج با بیش از یک میلیون بازدیدکننده مواجه شد. این رویداد یکی از بهترین موقعیت‌‌ها برای آشنایی مخاطبان با مفهوم خرید اینترنتی در ایران است.

امسال بامیلو با همکاری بسیاری از تامین‌کنندگان، کالاهای متنوعی از جمله گوشی آیفون 8 با  550 هزار تومان تخفیف،پلی استیشن سونی با 400 هزارتومان،هارداکسترنال با 70 هزارتومان تخفیف، انواع پوشاک زنانه و مردانه با بیش از 70 درصد تخفیف و لوازم بهداشتی و لوازم منزل ولوازم الکترونیک رابا تخفیف‌های 80 درصدی درحراجمعه بامیلو عرضه می‌کند.

معنای موفقیت برای بامیلو چیست؟

بامیلو به‌عنوان نخستین بازار اینترنتی ایرانی از سه ماه قبل مقدمات این رویداد بزرگ را آماده کرده است. در حال حاضر بیش از 4 هزار تامین‌کننده از سرتاسر ایران از این حراج فوق‌العاده مطلع هستند و در برگزاری آن مشارکت دارند. بامیلو طی یک مراسم ویژه برنامه حراجمعه امسال را به به تفصیل برای همه تامین‌کنندگان تشریح کرده است. امسال این رویداد با همراهی اسنپ، اسنپ‌فود، پین‌تاپین و اسکانو برگزار خواهد شد. بامیلو موفقیت خود را در اشاعه این نوع از حراج بین همه فروشگاه‌ها اعم از آنلاین و آفلاین می‌داند. اگر امسال  سایر فروشگاه‌های ایران نیز  به حراجمعه بپیوندند این امر برای بامیلو یک موفقیت به شمار خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز