خبرگزاری کار ایران

نکات ضروری که قبل از خرید تورهای کیش، قشم و مشهد باید بدانید!

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۲۸۰

امروزه مزایای سفر با تور و خدمات آن دیگر بر کسی پوشیده نیست. چرا که سفر با تور خدمات شایانی را برای گردشگران و مسافران چه در سفرهای داخلی و چه خارجی به همراه خواهد داشت. به عنوان مثال سفرهای داخل کشور با تورهای داخلی به اقسی نقاط ایران در بین مردم در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است و استقبال از آنها به طور سرسام آوری رو به افزایش است. یکی از دلایل اصلی استقبال از تورهای داخلی ارائه خدمات ویژه مجریان ارائه کننده این تورها یعنی "آژانس های مسافرتی" به منظور رفاه حال گردشگران بوده است. حال با توجه به اهمیت تورهای کیش، مشهد، قشم که جایگاه ویژه ای در بین مردم ایران پیدا کرده اند به بررسی کوتاهی از آنها می پردازیم.

تور کیش

جزیره کیش که در جنوب ایران واقع شده و از توابع استان هرمزگان است با توجه برخورداری از مناطق تفریحی و گردشگری متنوع و در عین حال آب و هوای مطلوب در نیمه دوم سال همه ساله گردشگران بسیاری را چه از داخل و چه خارج کشور به جنوب ایران می کشاند. در این بین نقش تور کیش در ورود و خروج مسافرین به این جزیره در طی سال انکار نشدنی است. این جزیره زیبای های وصف نشدنی را به همراه خود یدک می کشد که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. جاذبه های دیدنی همچون کشتی یونانی، تفریحات آبی در این جزیره و آثار تاریخی مثل شهر زیزمینی کاریز تنها بخشی از جاذبه های بیشمار کیش می باشند که گردشگران را محو تماشای خود می کنند. همچنین این جزیره هتل های لوکس و دیدنی را داراست که موجبات رفاه گردشگران و اقامتی آرامش بخش در این جزیره را فراهم می کنند.

تورهای کیش معمولا چارتر و غیر قابل کنسلی هستند. در انتخاب هتل هم توصیه می شود دقت لازم را داشته باشید چرا که انتخاب هتل با خدمات نامناسب سفر را به کاک شما تلخ خواهد کرد. همچنین در انتخاب پرواز و ایرلاین هم بررسی لازم را دشته باشید زیرا تاخیر پرواز در برخی از شرکت هواپیمایی مرسوم است و این تاخیر اگر بیش از حد باشد بسیار آزاد دهنده بوده و ممکن است به قیمت کنسلی تور شما تمام شود!

تور قشم

قشم بزرگترین جزیره جنوبی ایران و واقع در آب های نیلگون خلیج فارس است که با دارابودن جاذبه های توریستی فراوان به یکی از کانون های توجه گردشگران در جنوب ایران مبدل شده است. این جزیره نقاط تفریحی و تاریخی بسیاری از قبیل جنگل های حرا، قلعه پرتغالی ها، روستای لافت، دره ستاره ها و بسیاری دیگر از مکان های دیدنی را در خود جای داده است اما شاید به جرأت بتوان گفت که عامل اصلی که تعداد بیشماری را از داخل و خارج کشور به این جزیره می کشاند، سواحل بی نظیر قشم بویژه سواحل مرجانی آن باشد. کافیست برای تائید صحت این گفته ما خود را با تور قشم به جزیره قشم برسانید و از نزدیک در سواحل قشم قدم بزنید تا آرامشی خاطره انگیز را در این جزیره زیبا تجربه نمائید.

نور های قشم نسبت به کیش معمولا با نرخ بالاتری عرضه می شود که علت آن هم محدودیت پرواز و سیستمی بودن اکثر آنهاست ( سیستمی بعنی پروازهایی که توسط آژانس های گردشگری انها  را اجاره نکرده و دراختیار خود ایرلاین مربوطه است. همانند اکثر تورهای آسیای شرقس مانند تور چین، تور تایلند ، مالزی، بالی، تورهای اروپا، برزیل و....)و کیفیت خدمات هتل و امکانات این جزیره نسبت به کیش پایین تر است اما طبیعت آن بدون تردید زیباتر و بکرتر می باشد. همچنین اگر به فکر خرید هستید جزیره قشم مکان بسیار مناسبی است!

با تور مشهد

مشهد کلان شهری در شمال شرقی ایران است که وجود بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) دلیلی قاطع برای حضور مسافرین بیشمار این شهر در طول سال می باشد. البته مکان های تفریحی مثل پارک کوهسنگی، پارک ملت، موج های آبی مشهد، طرقبه شاندیز، آرامگاه فردوسی و ... نیز در جذب مسافرین و گردشگر به این شهر نقش بسزایی دارند اما حرم مطهر امام رضا (ع) جایگاه خاص خود را داراست. تور مشهد مفتخر است تا شما مخاطبین عزیز را با امکانات ویژه و در عین حال ارزان برای سفر به مشهد همراهی نماید. این شهر هتل های مجلب و متنوعی را دارد که شما عزیزان با انتخاب تور مشهد می توانید اقامت در هر یک از هتل های درخواستی را به راحتی رزرو نمائید.

تورهای مشهد هم به صورت هوایی و هم زمینی برگزار میشود که اختلاف نرخ ها بر ایام پرتردد مانند اعیاد و عزاداری ها بسیار فاحش است چراکه تغییرات نرخ بلیط قطار به مراتب کمتر از هواپیماست. البته اگر قصد سفر به مشهد با قطار را در ایام پرتردد دارید خیلی زود اقدام نمایید قبل ار اینکه ظرفیت تکمیل شود.

جهت چک کردن نرخ تورهای داخلی شامل کیش، مشهد و قشم توصیه میشود از سایت ها مرجع رزرو تور مانند http://تورکیش-تورمشهد.com/ کمک بگیرید و با مقایسه نرخها برای تاریخ و هتل مورد نظر با خیالی اسوده اقدام به خرید نمایید و سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

نکات ایمنی قبل از خرید تور!

به نقل از سایت گردشگری http://تورکیش-تورمشهد.com/  یکی از شایع ترین روش های کلاه برداری در ایران از جانب برخی از آژانس های هواپیمایی صورت می گیرد. به خصوص در ایام نوروز و با توجه به اینکه اکثر مسافران، تور ها را از چند ماه قبل پیش خرید می کنند مبلغ زیادی تا نزدیک های عید نوروز به حساب آژانس ها واریز می گردد به خصوص آژانس های چارتر کننده که این مبلغ قابل توجه است. بنابراین توصبه اکید می شود در خرید تورها نهایت دقت را داشته باشید. در ادامه 6 نکته ضروری قبل از خرید تور مسافرتی لیست شده است:

  1. ترجیحا به صورت حضوری تور را خریداری نمایید و از خرید به صورت تلفنی خودداری کنید. دلیل این امر اطمینان از اینست که از آژانس خرید کرده اید و شخص به اسم آژانس کلاهبرداری نکرده است.
  2. به قیمت تور توجه لازم را داشته باشید. قیمت بیش از اندازه پایین تور به شدت مشکوک است.نرخ تورها همانند کالا نرخ یکنواخت و نوسان کمی دارد!
  3. مدارک دریافتی شامل بلیط هواپیما و واچر هتل حتما با سربرگ و مهر آژانس باشد تا در صورت هر گونه تخلف و مشکل با سند و مدرک به سازمان گردشگری و مراجع قضایی مراجعه کنید.
  4. از آژانس هایی که در سایت های مرجع گردشگری تبلیغات دارند (مانند http://تورکیش-تورمشهد.com/ برای تورهای داخلی)ترجیحا تور خریداری شود چراکه احراز صلاحیت این آژانس ها قبلا از سوی مدیریت وبسایت ها بررسی و تایید گردیده است.
  5. لیست اسامی مسافرها برای هتل معمولا روز قبل از ورود مسافر فرستاده می شود و برای هواپیمایی 2 الی 3 ساعت قبل از پرواز. بنابراین در صورت تماس با هتل و ایرلاین و مشاهده عدم وجود نام مسافر نگران نباشید و این مسئله به معنی کلاه بردار بودن آژانس مذکور نیست.
  6. توصیه می شود در صورت امکان قبل از خرید تور با هتل مورد نظر تماس حاصل نمایید و از آژانسی که تور خریداری شده است کسب اطلاعات کنید!
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز