خبرگزاری کار ایران

نسخه جدید نرم‌افزار حسابداری هلو به بازار آمد

رفع مشکلات مالیاتی شرکت‌ها و صاحبان کسب و کار

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۹۷۰

صاحبان مشاغل به دنبال نرم افزارهای مالی هستند که در کنار همه مزیت‌ها، کار با سازمان امور مالیاتی را برای آن‌ها آسان کند و گزارش‌های مالی را طبق قوانین مالیات تنظیم کند. اصولاً چرا مؤدیان مالیاتی باید از نرم افزار حسابداری مورد تأیید دارایی استفاده کنند؟ ثبت اطلاعات در نرم افزار حسابداری مورد تأیید دارایی بر اساس ماده 17 آیین‌نامه تحریر دفاتر صورت می‌گیرد. علاوه بر این، نحوه کار با نرم افزار مورد تأیید سازمان امور مالیاتی، مراحل رسیدگی را برای بازرسان تسهیل می‌کند و اطلاعات را با دقت و سرعت در اختیار مأموران دارایی قرار می‌دهد. نرم افزار حسابداری خوب باید بتواند صورت معاملات فصلی را به سازمان امور مالیاتی بدهد. در این صورت مؤدی در پایان فصل نگران رد کردن لیست خرید و فروش نخواهد بود. همچنین، مؤدیانی که گزارش مالیاتی خود را طبق قوانین این سازمان با نرم افزار حسابداری  ارائه دهند، شامل معافیت‌های مالیاتی می‌شوند. شرکت مهندی نرم افزار هلو، با ارائه جدیدترین نسخه از  نرم افزار حسابداری هلو، تمام دغدغه ها را مرتفع ساخته است. (اطلاعات بیشتر از هلو 8)

نرم افزار حسابداری هلو 8 هماهنگی با قوانین مالیاتی سال 96

شرکت مهندسی نرم افزار هلو، یکی از شرکت‌های نوآور و کارآفرین در عرصه نرم افزار، در آستانه بیستمین سالگرد تأسیس، نسخه 8 نرم افزار هلو را به بازار معرفی کرده است. در طول این سال‌ها نرم افزار هلو به نامی شناخته شده تبدیل شده است. این نرم‌افزار حسابداری تمامی گزارش‌های مورد نیاز صاحبان مشاغل را برای هماهنگی با قوانین مالیاتی، پوشش می‌دهد. سرعت تغییرات نرم‌افزار هلو مطابق با سرعت تغییر قوانین است.

پنل های شغلی در نرم افزار حسابداری هلو 8

با پیگیری سیاست تولید نرم افزار حسابداری در شرکت هلو در سال‌های اخیر، متوجه اهتمام این شرکت در اختصاصی سازی نرم افزار برای همه مشاغل می‌شویم. افزونه‌های شغلی با امکانات اختصاصی هر شغل از  محصولات پیشین این شرکت است.  اکنون در نسخه 8 نرم افزار مالی هلو، پنل های شغلی به کاربران معرفی شده. پنل های تخصصی مشاغل نرم افزار هایی بهینه، ساده و سریع با منوی تخصصی یک شغل خاص هستند. این دسته از محصولات، نسل سوم نرم افزار های تخصصی مشاغل در این شرکت هستند. در ابتدا نیازهای ابتدایی مشاغل مدنظر تولید‌کنندگان این نرم افزار قرار داشت و در فازهای بعدی، نرم افزار به تکامل رسید و ساده‌سازی دسترسی در اولویت قرار گرفت. در واقع این شرکت تلاش کرده در ارتباط نزدیک با صاحبان اصناف و گرفتن بازخوردهای مشتریان نرم افزار حسابداری‌اش در هر شغل، نرم افزار را اختصاصی‌سازی کند و سرعت کار را برای کاربران بیشتر نماید. با این کار مثلاً صاحب یک فروشگاه پوشاک، در پنل فروشگاه پوشاک به منوی اختصاصی مورد نیاز شغل خود دسترسی آسان خواهد داشت. این علاوه بر امکانات عمومی است که نرم افزار حسابداری باید داشته باشد. کاربران نرم افزار های اختصاصی مشاغل اذعان دارند که این نرم افزار های جدید باعث سهولت کار آن‌ها و دسترسی مستقیم به منوهایی است که در کار خود به آن بیش از سایر امکانات نرم افزار احتیاج دارند. تولید پنل های شغلی هلو روندی ادامه‌دار است و در نسخه 8 این نرم افزار رسته‌های جدیدی که قبلاً در میان تولیدات این شرکت نبودند، اضافه شده است و رسته‌های شغلی دیگر هم در حال آماده‌سازی است.

 تمام کاربران جدید و کاربران وفادار قدیمی نرم افزار حسابداری هلو می‌توانند با استفاده از خدمات آنلاین و خدمات پس از فروش شرکت نرم افزار حسابداری هلو به صورت آنلاین نرم افزار خود را به روز و هلو8 را دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز