خبرگزاری کار ایران

اندروید سیتی منتشر کرد:

کاربرها چه جستجوهای اینستاگرامی و تلگرامی را دوست دارند؟

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۹۶۲

شاید کمتر کسی در جهان باشد که صاحب یک گوشی یا تبلت هوشمند باشد و بر روی آن دو اپلیکیشن اینستاگرام و واتساپ را نداشته باشد.البته در ایران داستان کمی متفاوت است و یکی دو سالی است که واتس اپ جای خود را به برنامه محبوب تلگرام داده، اپلیکیشنی که تعداد حساب های کاربری آن در کشورمان اکنون از مرز 40 میلیون گذشته است.

اندروید سیتی، یکی از برترین مراجع نقد و بررسی بازی و اپلیکیشن های اندروید در ایران به تازگی عبارت ها و کلماتی که کاربران در گوگل برای رسیدن به صفحات مربوط به برنامه های تلگرام و اینستاگرام جستجو می کنند را منتشر کرد.این آمار که توسط آمارگیر مخصوص وبمسترها به ثبت رسیده، به صورت زیر می باشد.

  1. دانلود تلگرام : این عبارت 247 هزار جستجو در ماه را گذرانده است که البته منطقی هم به نظر می رسد که کاربران پیش از هر چیزی به دنبال دانلود و نصب برنامه باشد تا اینکه موارد جانبی آن را دنبال کنند.
  2. دانلود اینستاگرام : این کلیدواژه به طور میانگین بیش از 140 هزار جستجو در ماه دارد که عدد قابل توجهی است.گفتنی است تعداد کاربران اینستاگرام در ایران حدود 20 میلیون نفر است و باعث می شود این تعداد جستجو در ماه آنچنان هم دور از انتظار نباشد.
  3. تلگرام فارسی : با اینکه غالبا نسخه رسمی تلگرام تمامی امکانات اصلی را پوشش می دهد اما همچنان برخی از کاربرها به دنبال نسخه غیر رسمی تلگرام و آن هم با منوی فارسی می باشند به طوری که عبارت "تلگرام فارسی" بیش از 62 هزار جستجو در ماه را رقم زده است.
  4. حذف اکانت اینستاگرام : این کلیدواژه نزدیک به 78 هزار جستجو در ماه داشته است و به نظر می رسد برای یافتن آموزش هایی جهت حذف دائمی یا موقت حساب کاربری اینستاگرام صورت می گیرد.
  5. دیلیت اکانت اینستاگرام : 77 هزار جستجو در ماه را رقم زده و جالب است اگر آن را با دو عبارت فوق مقایسه کنیم به این نتیجه میرسیم، با اینکه تعداد کاربران تلگرام در ایران بیشتر از کاربران اینستاگرامی است اما حذف اکانت در اینستاگرام شایع تر از حذف اکانت در تلگرام می باشد!
  6. دیلیت اکانت تلگرام : 36 هزار جستجو در ماه
  7. حذف اکانت تلگرام : بیش از 17 هزار جستجو در ماه

جالب توجه است با وجود مارکت های اندرویدی هنوز هم عده بسیار زیادی از کاربران برای دانلود رایگان نرم افزار اندروید و بازی اندروید، به سایت ها و مراجع دانلود مستقیم مراجعه می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز