خبرگزاری کار ایران

اگر دنبال اجاره خانه هستید این فرصت استثنایی را از دست ندهید

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۴۰۰

هرچند طی سال‌های اخیر بازار خرید و فروش مسکن دچار رکود بوده، اما بازار رهن و اجاره، به دلیل اینکه یک نیاز همیشگی محسوب می‌شود، از رونق نیافتاده است.

براساس بررسی‌های میدانی و داده‌های اعلامی ازسوی وبسایت ihome.ir، جامع‌ترین وبسایت املاک کشور، اجاره‌نشین‌ها، تقریبا هر یکی دو سال، باید خانه خود را عوض کرده یا قرارداد خود را تمدید کنند. بنابراین، حتی رکود هم نمی‌تواند بازار رهن و اجاره را از سکه بیاندازد.

همچنین، اتفاقات سیاسی و اقتصادی یکسال گذشته، نظیر توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌ها، انتخابات ریاست‌جمهوری و طرح‌هایی چون مسکن اجتماعی، باعث شده بود تا مردم مدام تصمیم مسکنی خود را به تاخیر بیاندازند تا تکلیف بازار مشخص شود.

حالا، با به پایان رسیدن انتخابات ریاست جمهوری و ابقای دولت قبلی، به نظر می‌رسد شاهد اتفاقات و نوسانات جدی در شرایط بازار مسکن نباشیم.

از سوی دیگر، همزمانی فصل بهار با ماه رمضان، باعث شده تا بهترین شرایط برای افرادی که به دنبال اجاره آپارتمان در تهران هستند، فراهم شود.

از آنجا که بازار اجاره در فصل بهار چندان پر رونق نیست و بسیاری از خانواده‌ها اواخر تابستان و اوایل پاییز را برای جابجایی انتخاب می‌کنند، لذا فصل بهار و خصوصا ماه رمضان که بسیاری از فعالیت‌های صنفی راکد است، فرصت بسیار خوبی برای اجاره کردن ملک است.

دلیل آن هم واضح است؛ در بازار راکد، قدرت چانه‌زنی مشتری افزایش می‌یابد و در نتیجه می‌توان آپارتمانی که در فصل رونق بازار با قیمت بیشتری اجاره داده می‌شود، با قیمت بهتری اجاره کرد.

بنابراین، اگر می‌خواهید یکی از بهترین زمان‌های رهن و اجاره آپارتمان در تهران را از دست ندهید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم از وبسایت ihome.ir جامع ترین وبسایت املاک کشور بازدید کنید. در وبسایت ihome.ir، به تنهایی حدود 290 هزار مورد ملک برای رهن و اجاره در تهران وجود دارد.

با ورود به صفحه رهن و اجاره در وبسایت ihome.ir، کافیست با استفاده از تنظیماتی که پیش روی شما قرار دارد، آپارتمان دلخواهتان را با بهترین شرایط ایده‌آل خود، اعم از میزان رهن و اجاره، تعداد اتاق خواب، سن بنا، موقعیت منطقه‌ای و دهها فاکتور دیگر، انتخاب کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز