خبرگزاری کار ایران

همراهی تاکسیرانی با یک شرکت کانادایی برای رقابت با شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۹۶۶

سازمان تاکسیرانی تهران‌ پس از کشمکش‌های فراوان با تاکسی‌های آنلاین سرانجام به این نتیجه رسید که خود نیز باید از سیستم‌های سنتی دل بکند و شیوه‌های مدرن را در حمل و نقل شهری پیاده‌سازی کند.

به گزارش ایلنا، نکته‌ی قابل تامل این است که این سازمان ترجیح داده است با یک شرکت  کانادایی همکاری کند و اطلاعات کاربران خود و شهروندان ایرانی را به خارج از ایران منتقل کند.

کارپینو، شرکت خصوصی‌ای که طرف قرارداد با سازمان تاکسیرانی تهران است، متعلق به شرکت کانادایی BlancLink است. BlancLink شرکت مادر کانادایی است که یکی از حوزه‌های فعالیت آن خدمات حمل‌ونقل است. BlancRide  در کانادا، Nesko  در ونزوئلا و حالا کارپینو در ایران، از شرکت‌های زیر مجموعه‌ی این شرکت کانادایی است که دفتر مرکزی آن در تورنتو قرار دارد.

شنیده‌ها حاکی از این است که تمامی امور فنی مربوط به نرم‌افزار کارپینو در شرکت کانادایی بلنک لینک انجام شده است و سازمان تاکسیرانی تهران ترجیح داده با یک شرکت کانادایی همکاری کند.

نکته‌ی عجیب این است که یکی از مهم‌ترین انتقادات همیشگی سازمان تاکسیرانی تهران به آژانس‌های آنلاین این بود که مدیران آن‌ها از خارج از ایران برگشته‌اند و یا سرمایه‌گذاری خارجی در آن‌ها صورت گرفته است. اما حالا خود این سازمان همکاری با یک شرکت کانادایی را به همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی ترجیح داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز