خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آسیا پلاستیک شرق عنوان کرد:

رسانه‌ها مردم و سازمان ها را برای استفاده از محصولات دوست‌دار محیط زیست ترغیب کنند

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۳۱۱

به گزارش ایلنا، یک تولید کننده محصولات نوین پلاستیکی با بیان اینکه امروزه بسیاری از تولید کنندگان به این موضوع مهم پی‏ برده اند که اعمال ملاحظات زیست محیطی در طراحی محصولات و توسعه آنها منافع زیادی را به دنبال دارد گفت: از جمله این منافع می توان به کاهش هزینه ها، افزایش کیفیت محصول، ایجاد فرصت های جدید کاری و افزایش قدرت رقابتی نسبت به محصولات مشابه چوبی در بازار اشاره کرد.

پارسا افزود: آنچه حایز اهمیت ویژه است، وزن سبک، قابلیت حمل آسان و از همه مهم تر برای تولید این محصولات نسبت به محصولات مشابه چوبی نیازی به قطع درختان نیست و بدیهی است که این ملاحظات می بایست به‏ صورت متوازن با سایر فاکتورهای مرتبط با محصول از قبیل عملکرد و کارکرد مورد انتظار از آن، ملاحظات ایمنی در محصول، هزینه، بازار، کیفیت، تنوع محصول و سایر نیازمندی ها و الزامات در طراحی محصول مورد توجه قرارگیرد.

وی با بیان اینکه  امروزه کلیه سازمان ها صرف‏نظر از نوع فعالیت، موقعیت و محل استقرار باید استفاده از محصولات دوستدار محیط زیست را به‏ عنوان یکی از پارامترهای مهم و اساسی حمایت از محیط زیست مورد نظر قرار دهند تصریح کرد: استفاده کارآمد و پایدار از محصولات سازگار با محیط زیست که اهمیت زیادی برای اقتصاد آتی مبتنی بر محیط زیست دارد، تنها با حمایت دولت و مسئولان میسر است.

مدیریت گروه صنعتی آسیا پلاستیک شرق  با بیان اینکه با توجه به این موضوع که در تولید این نوع از محصولات نیازی به قطع درختان نیست، حمایت و خرید این نوع از محصولات میتواند کمک شایانی به محیط زیست داشته باشد و نیز این نوع نسبت به انواع چوبی آن با کیفیت تر، ارزان تر و حمل و نقل آسان تری دارند افزود: در سال های اخیر، گذشته از مشتریانی که آگاهی زیادی نسبت به شرایط محیط زیست دارند، بسیاری از مشتریان، با توجه به تنوع این نوع محصولات، نصب آسان ، هزینه کمتر نسبت به محصولات چوبی و ... روی به استفاده از این نوع محصولات آورده اند.

پارسا در پایان بار دیگر بر حمایت دولت از تولیدکنندگان محصولات نوین دکوراتیو شامل ویترین، کتابخانه، قفسه و ... تاکید کرد و گفت: ارائه تسهیلات مناسب، حمایت رسانه ها برای ترغیب مردم و سازمان ها برای خرید و استفاده از این نوع محصولات که میتوانند به محیط زیست کمک نماید. که دارای تنوع زیاد بوده میتواند جای محصولات چوبی را بگیرد، میتواند ضمن حمایت از تولید داخل در حفظ محیط زیست نیز موثر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز