خبرگزاری کار ایران

فرماندار دره‌شهر ایلام عنوان کرد:

بنیاد برکت در محرومیت‌زدایی استان موفق بوده است

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۶۰۱

فرماندار دره‌شهرِ استان ایلام‌ گفت: اقدامات بنیاد برکت در زمینه‌ توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی و مدرسه‌سازی و توجه به بحث آموزش و مسایل فرهنگی بسیار مناسب بوده و عمده مشکلات موجود منطقه در این زمینه باهمت این بنیاد برطرف شده است.

به گزارش ایلنا، مریم شادی‌وند در خصوص فعالیت‌ها و عملکرد بنیاد برکت در مناطق محروم اظهار داشت: اگر بخش دولتی و یا حتی خصوصی وارد این مقوله می‌شد ساخت مدارس و برخی فعالیت‌های عمرانی دیگر سال‌ها طول می‌کشید، ولی با فعالیت خوب بنیاد برکت، خیلی سریع و به موقع ساخت این پروژه‌ها به ثمر رسید.

وی برنامه‌ریزی برای بهبود تولید و کارآفرینی از سوی بنیاد برکت در مناطق محروم را مورد تقدیر قرار داد و گفت: تقاضا داریم که مسئولان استان با برنامه‌ریزی نسبت به توسعه‌ صنعت در این مناطق وارد شوند و کارهای بسیار خوبی را که در فاز سرمایه‌گذاری توسط بنیاد برکت انجام می‌گیرد به این سمت هدایت نمایند.

فرماندار دره‌شهر، با اشاره به محرومیت بسیار بالا در این منطقه بیان داشت: توجه به ایجاد اشتغال و برطرف شدن بیکاری، مطمئناً تأثیرات برجسته‌ای در رشد و شکوفایی و افزایش کیفیت زندگی در مناطق محروم دارد.

وی کارنامه‌ خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی بنیاد برکت را عالی و مفید عنوان کرد و افزود: واقعاً مردم مناطق محروم قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه‌ بنیاد برکت در حوزه‌ آموزش و مدرسه‌سازی هستند و این اقدامات می‌تواند کمک فراوانی به مردم در جهت دانش و علم‌آموزی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز