خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری ایلام خبر داد:

اجرای تفکیک ترافیک اتوبوس‌های برون و درون شهری در مهران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: در راستای تسهیل در تردد زوار، تفکیک ترافیک اتوبوس‌های برون و درون شهری در مهران اجرایی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، شاپور پولادی اظهار کرد: از جمله اقدامات انجام شده مربوط به اربعین حسینی توسط معاونت عمرانی می‌توان به احداث ترمینال برکت به مساحت 25 هکتار شامل اجرای کامل عملیات خاکی و شن ریزی محوطه و روشنایی کامل محوطه و تامین آب شرب و احداث سالن استراحت زائرین به مساحت یکهزار و 700 متر مربع همراه با موکت کف اشاره کرد.

وی با بیان اینکه احداث 60 چشمه سرویس بهداشتی و 40 دوش حمام در ترمینال برکت با اعتبار 6000 میلیون ریال از دیگر اقدامات انجام شده است، اضافه کرد: احداث راه دسترسی به ترمینال برکت همراه آسفالت به طول یکهزار و 800 متر همراه پارک سوار به مساحت 12 هزار متر مربع و آسفالت از جمله اقداماتی بوده که با توجه به تأمین زیرساخت‌ها برای ارائه خدمات به زائران اربعین انجام شده است.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: اجرای نیوجرسی بطول یکهزار و 400 متر همراه 4 هزار عدد نیوجرسی جهت تفکیک ترافیک اتوبوس‌های برون و درون شهری در ترمینال برکت و توسعه پارکینگ اربعین از 40 هکتار به 80 هکتار شامل تسطیح و شن‌ریزی محوطه تامین روشنایی محوطه از دیگر برنامه‌های انجام شده است.

کد خبر : ۴۳۰۶۵۵