خبرگزاری کار ایران

امر به معروف و نهی از منکر درس واقعی قیام عاشورا

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۱۰۵

قیام امام حسین(ع) باعثزنده ماندن اسلام است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ریشه در نهضت عاشورا دارد، گفت: قیام امام حسین(ع) باعثزنده ماندن اسلام است.

به گزارش ایلنا، سردار " علی دولتی " در حاشیه مراسم عزاداری روز عاشورا و در میان خیل عزاداران حسینی(ع) اظهارداشت: انحراف از خط حسین(ع) و قیام او باعثسوء استفاده دشمنان ایران اسلامی خواهد شد.

وی اضافه کرد: عاشورا دانشگاه است و درس‌های بزرگی در دانشگاه عاشورایی امام حسین(ع) نهفته است که ماه محرم فرصتی است تا مبلغان به تبیین فلسفه و درس‌ها و عبرت‌های عاشورا در میان مردم بپردازند.

فرمانده انتظامی استان ایلام امر به معروف و نهی از منکر را درس واقعی قیام عاشورا خواند و گفت: عمل به این فریضه واجب باید سر لوحه کار همه دستگاه ها و متولیان امر قرار گیرد.

این مقام مسئول با تاکید بر تاثیر شگرف قیام حسین(ع) بر انقلاب اسلامی گفت: اگر نهضت حسینی نبود امروز انقلاب اسلامی با این اقتدار وجود نداشت.

وی پیروی از خط ولایت را از آموزه های قیام عاشورا خواند و تصریح کرد: دوری و فاصله گرفتن از ولی فقیه زمان، کشور را در مسیر گمراهی و نابودی قرار خواهد داد.

سردار دولتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از محرم و نهضت حسینی نشأت گرفته است، تصریح کرد: ایام محرم فرصتی گرانبها برای تبیین و گسترش فرهنگ عاشورایی و ارزش‌های اسلامی است.

فرمانده انتظامی استان ایلام در ادامه ۱۳ آبان را نماد مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی خواند و گفت: مردم باردیگر نشان دادند که انقلاب آن ها برگرفته از نهضت حسینی است.

وی تسخیر لانه جاسوسی توسط دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام را نماد مبارزه و مقاومت ملت ایران در مقابل استکبار جهانی خواند و گفت: ۱۳ آبان استمرار شعار استقلال طلبی مردم ایران در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سردار دولتی با اشاره به اینکه ۱۳ آبانماه امسال با روز عاشورا همراه شده است، گفت: مردم ایران اسلامی در طول مبارزات خود علیه رژیم طاغوت با تأسی از فرهنگ عاشورا در مقابله با هرگونه ظلم و استکبار برخواسته و با لبیک به ندای رهبر خود راه استقلال و سرافرازی را هموار کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز