خبرگزاری کار ایران

بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی استان ایلام

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۲۷۶

به‌سازی و آسفالت راه‌های روستایی استان ایلام، ۸۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان ایلام در حال به‌سازی و آسفالت است.

بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی استان ایلام، ۸۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان ایلام در حال به‌سازی و آسفالت است. در شش ماه گذشته ۳۰ کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت شده و عملیات ۵۰ کیلومتر دیگر نیز در حال اجراست.

به گزارش ایلنا، مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام در خصوص آسفالت راه‌های روستایی استان گفت: راه روستایی سرابکلان به عمارت در شهرستان سیروان به طول ۷ کیلومتر، جاده گنجوان به طول ۴ و جاده حاج بختیار به طول ۶ کیلومتر در شهرستان ایلام، جاده ریکا به صالح آباد در شهرستان مهران به طول ۷ کیلومتر و جاده‌بان رحمان در شهرستان ملکشاهی به طول ۴ کیلومتر از جمله راههای روستایی آسفالت شده در ۶ ماه اول سال جاری است که برای اجرای این پروژه‌ها مبلغ ۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

بهادری افزود: در حال حاضر آسفالت ۱۳ کیلومتر جاده حاج بختیار و ۵ کیلومتر جاده گنجوان در شهرستان ایلام، ۱۱ کیلومتر شهرک هزارانی به چم کبود در شهرستان آبادانان و ۱۰ کیلومتر بین روستای عباس آباد و وحدت آباد در شهرستان دره شهر در حال انجام می‌باشد همچنین بهسازی و آسفالت ویله به قروتک در شهرستان دهلران به طول ۵/۳ کیلومتر و بهسازی و آسفالت قاضی خان به بدره به طول ۷ کیلومتر در دست اجراست.

وی با بیان اینکه اخیرا استان ایلام رتبه نخست کاهش تصادفات راه‌های روستایی را کسب کرده است، گفت: با پیگیری مسئولان در تامین اعتبار، امیدواریم روند بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی استان بیش از پیش ادامه یابد و روزی فرا رسد که شاهد هیچگونه تصادف و تلفاتی در جاده‌های استان نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز