خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راهنمایی ورانندگی استان ایلام:

پارک ترافیک و آموزشی کودکان بازگشایی می‌شود

کد خبر : ۲۰۹۹۸۵

با توجه به برنامه‌های اجرایی پلیس راهور همزمان با اولین روز از هفته نیروی انتظامی پارک ترافیکی و آموزشی کوثر واقع در پارک کوثر رسما بازگشایی و نونهالان ودانش آموزان عزیز می‌توانند از پارک ترافیکی دیدن واز نزدیک با قوانین ومقررات راهنمایی ورانندگی آشنا شوند.

رییس پلیس راهنمایی ورانندگی استان ایلام گفت: پارک ترافیک و آموزشی کودکان واقع در پارک کوثر بازگشایی می‌شود.

به گزارش ایلنا از ایلام، سرهنگ «محمد رسولی» در این باره عنوان کرد: با توجه به برنامه‌های اجرایی پلیس راهور همزمان با اولین روز از هفته نیروی انتظامی پارک ترافیکی و آموزشی کوثر واقع در پارک کوثر رسما بازگشایی و نونهالان ودانش آموزان عزیز می‌توانند از پارک ترافیکی دیدن واز نزدیک با قوانین ومقررات راهنمایی ورانندگی آشنا شوند.

او ادامه داد: با توجه به تأثیر بسزای آموزش در نهادینه شدن قوانین و ایجاد بستر لازم برای فرهنگسازی مناسب در جامعه و همچنین اثرات مفید آموزش به دانش­ آموزان و نونهالان، این پلیس در نظر دارد در راستای آموزش­های مستقیم با بهره­گیری از کار‌شناسان خود اقدام به آموزش در زمینه ترافیک به دانش­آموزان و نونهالان در فضای شهرک ترافیک پارک کوثر نماید.

سرهنگ رسولی خاطر نشان کرد: با توجه به آغاز هفته نیروی انتظامی، کار‌شناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بصورت روزانه در پارک ترافیکی مستقر خواهند شد و دانش آموزان و نونهالان می‌توانند ضمن حضور و بازدید از پارک ترافیک کوثر با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی که به طور عملی به وسیله اتومبیل‌های شارژی آموزش داده می‌شود دیدن فرمایند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام تصریح کرد: اداره آموزش وفرهنگ ترافیک پلیس راهور نسبت به آماده سازی بسته‌های فرهنگی و طی برنامه ریزی و هماهنگی با آموزش وپرورش ضمن آموزش کلیه دانش آموزان پایه ابتدایی و نونهالان مراکز پیش دبستانی در پارک ترافیک در طول هفته ناجا و سال تحصیلی بسته‌های فرهنگی نیز اهداء خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز