خبرگزاری کار ایران

رانندگان نمونه ایلامی تجلیل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۹۵۹

موضوع ترافیک و رفتارهای ترافیکی یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌های توسعه جوامع بشری در جهان امروزی محسوب می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، گفت: موضوع ترافیک و رفتارهای ترافیکی یکی از اصلیترین شاخصه‌های توسعه جوامع بشری در جهان امروزی محسوب می‌شود و آموزش‌های غیر مستقیم مسائل ترافیکی به دانش‌آموزان با استفاده از زبان هنر به عنوان اقدامی شاخص و مؤثر‌ترین روش آموزشی است.

به گزارش ایلنا از ایلام، محمد رسولی در ایلام اظهار کرد: همه ساله در هفته نیروی انتظامی که مصادف با آغاز سال تحصیلی است ضمن زیباسازی و تجهیز کردن شهرک ترافیک کودکان، نسبت به بازگشایی آن اقدام می‌شود که مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک‌ها سطح شهر ایلام و حومه با برنامه‌ریزی جهت بازدید به آنجا مراجعه می‌کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام درباره اقدام جدید اداره آموزش و فرهنگ ترافیک در راستای نهادینه کردن فرهنگ ترافیک در بین کودکان و نونهالان تصریح کرد: هنر نمایش بهترین و جذاب‌ترین یادگیری را در بین کودکان و نونهالان دارد.

او تصریح کرد: اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور موضوعات ترافیکی را با استفاده از هنر نمایش و با استفاده از نمادهای سیا ساکتی و بهاره در پارک ترافیک کودکان برای کودکان و نونهالان اجرا می‌کنند.

رسولی درباره اجرای برنامه‌های متنوع هفته نیروی انتظامی مطرح کرد: در هفته نیروی انتظامی ضمن برگزاری همایش همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک از رانندگان نمونه نیز تجلیل و از آن‌ها قدردانی می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام انتخاب رانندگان نمونه را منوط به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی رانندگان دانست و افزود: احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نداشتن نمره منفی، نداشتن سابقه تصادف و همچنین تخلفات رانندگی در سیستم اجرائیات از گزینه‌های انتخاب رانندگان نمونه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز