خبرگزاری کار ایران

پیشرفت ۷۵ درصدی احداثخط انتقال گاز دهلران

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۵۰۸

عملیات اجرایی طرح احداثخط انتقال گاز دهلران سال ۸۹ آغاز شده و هم اکنون با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

«امیدعلی سبزی» فرماندار دهلران در بازدید از خط انتقال گاز دهلران اظهار کرد: عملیات اجرایی این طرح، سال ۸۹ آغاز شده و هم اکنون با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

وی افزود: خط انتقال گاز به شهرستان مرزی دهلران ۱۲۰ کیلومتر طول دارد که از این مقدار ۴۰ کیلومتر در حوزه استان خوزستان و ۸۰ کیلومتر در حوزه استان ایلام است.

فرماندار دهلران با اشاره به تکمیل مسیرسازی خط انتقال گاز ادامه داد: ۸۵ کیلومتر حفاری کانال و ۶۵ کیلومتر لوله گذاری نیز در این مسیر انجام شده است.

سبزی بر ضرورت شتاب بخشی در عملیات اجرایی خط انتقال گاز به دهلران تاکید کرد و یادآور شد: مشکلاتی چون تاسیسات نظامی در مسیر خط انتقال، واریانت مسیر و عبور از کرخه باعثتاخیر در انجام طرح شده است.

وی بیان کرد: این طرح با تلاش مدیریت ارشد استان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حمایت دولت تدبیر و امید و بر اساس قول پیمانکار دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار دهلران اضافه کرد: سه هزار و ۸۰۰ علمک از مجموع چهار هزار و ۴۰۰ علمک شبکه گاز شهری که باید در دهلران نصب شود تاکنون انجام شده و بزودی کار علمک گذاری گاز شهری در دهلران پایان می‌یابد.

سبزی گفت: عملیات اجرایی نصب ۴۰۰ علمک گاز نیز در شهر موسیان به اتمام رسیده و خط تغذیه شهری به طول شش کیلومتر تکمیل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز