خبرگزاری کار ایران

فرماندار دهلران؛

طرح‌های اجرایی هفته دولت به‌ طور ویژه پیگیری شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۳۳۰

هفته دولت فرصتی برای بیان دستاوردهای دولت در عرصه‌های مختلف است که مدیران اجرایی نیز باید در این خصوص توجه جدی داشته باشند.

امیدعلی سبزی در نشست شورای اداری دهلران گفت: هفته دولت فرصتی برای بیان دستاوردهای دولت در عرصه‌های مختلف است که مدیران اجرایی نیز باید در این خصوص توجه جدی داشته باشند.

به گزارش ایلنا، وی افزود: امسال از محل کمیته برنامه ریزی و سفر هیات دولت تدبیر و امید به استان ۲۵۰ میلیارد ریال برای شهرستان دهلران مصوب شده است.

فرماندار دهلران تاکید کرد: با تخصیص بالای اعتبار‌ها در دولت یازدهم شاهد توسعه بیش از پیش این شهرستان مرزی خواهیم بود.

سبزی با اشاره به سفر رییس امور اراضی کشور به دهلران یادآور شد: تصمیم‌های بسیار خوبی در این سفر در خصوص اراضی سمیده و واگذاری به دانش آموختگان بخش کشاورزی و افراد بومی منطقه اتخاذ شد.

وی اظهار کرد: سفر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و بازدید از طرح‌های شهرستان نیز نوید شتاب بخشی در اجرای این برنامه‌ها با عنایت دولت تدبیر و امید است.

فرماندار دهلران با قدردانی از مدیریت ارشد استان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری پروژه‌های نیمه تمام شهرستان گفت: همه مسوولان در تلاش هستند تا در دولت تدبیر و امید ظرفیت‌های شهرستان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سبزی از تخصیص ۱۵۰میلیارد ریال اعتبار به کارخانه سیمان دهلران خبر داد و گفت: با تخصیص این اعتبار شاهد شتاب بخشی در عملیات اجرایی این پروژه مهم در شهرستان خواهیم بود.

وی در خصوص خط انتقال گاز به دهلران نیز بیان کرد: خط انتقال گاز رسانی به شهرستان دهلران با ۱۲۰ کیلومتر طول خط انتقال و ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و بر اساس برنامه پیمانکار تا دهه فجر شاهد گاز رسانی به شهرستان خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز