خبرگزاری کار ایران

۲۵ میلیارد ریال برای بهسازی شبکه آب و فاضلاب روستایی دهلران هزینه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۸۰۰

اختصاص اعتبار۲۵ میلیارد ریال در مقایسه با سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار است.

«امیدعلی سبزی» در بازدید از اداره آب و فاضلاب روستایی دهلران اظهار کرد: اختصاص اعتبار۲۵ میلیارد ریال در مقایسه با سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار است.

وی افزود: این اعتبار برای آبرسانی سیار به روستاهای فاقد آب آشامیدنی، تعمیر و نگهداری شبکه ها و اجرای طرح های آبرسانی روستایی هزینه می شود.

فرماندار دهلران بر اصلاح شبکه ها و ساخت مخازن آب روستایی تأکید کرد و یادآور شد: باید تأمین آب آشامیدنی روستاهای ثارالله، صمانه، ابوغویر و چم هندی در بخش موسیان در دستور کار قرار گیرد.

سبزی اضافه کرد: توسعه و بازسازی شبکه های آب داخلی و خطوط انتقال و حفر چاه در روستاهای حمزه شاوریه و ثارالله از دیگر مواردی است که نیازمند توجه جدی است.

وی بیان کرد: اجرای طرح های نیمه تمام شامل مجتمع نصر دو و تکمیل ایستگاه پمپاژ گوراب بالا نیز از محل این اعتبار انجام می شود.

فرماندار دهلران با اشاره به پنج هزار و ۵۰۰ انشعاب آب روستایی در شهرستان گفت: تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای روستاها باید به طور جد پیگیری شود تا روستاییان بیش از پیش از نعمت آب سالم و بهداشتی برخوردار شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز