خبرگزاری کار ایران

اجرای دستورالعمل ارتقاء کیفیت ویزیت و ماندگاری پزشکان در مناطق محروم

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۳۵۷

در دهمین جلسه طرح تحول سلامت اجرای دستورالعمل ارتقاء کیفیت ویزیت و ماندگاری پزشکان در مناطق محروم بررسی شد.

در دهمین جلسه طرح تحول سلامت توسط اعضاء ستاد اجرایی طرح تحول نظام سلامت در دانشگاه علوم پزشکی ایلام، اجرای دستورالعمل ارتقاء کیفیت ویزیت و ماندگاری پزشکان در مناطق محروم بررسی شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تقدیر از تلاش ها و اقدامات شایسته ی همه ی بخش های مرتبط با طرح تحول نظام سلامت در استان اظهار داشت: اجرای طرح تحول نظام سلامت از جمله خدمات بزرگی است که در طول عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی به مردم تقدیم شده است.

علی دل پیشه ابراز داشت: در طرح تحول نظام سلامت که از سوی نظام و دولت تدبیر و امید و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حمایت می شود، خدمات متنوع و فراگیری به مردم در سراسر کشور ارائه می شود که در نوع خود بی سابقه بوده است.

وی همچنین در خصوص دستورالعمل های ارتقاء کیفیت ویزیت و ماندگاری پزشکان در مناطق محروم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ارتقاء کیفیت ویزیت و ماندگاری پزشکان باعثمی گردد که بتوانیم از طریق پزشکان و متخصصان بهترین و شایسته ترین خدمات را در هر زمان و شرایطی به مردم و مراجعان ارائه کنیم.

در ادامه نیز اعضاء ستاد اجرایی طرح تحول سلامت با ارائه گزارش هایی از حوزه ی کاری خود، فعالیت های دانشگاه را در خصوص دستورالعمل های اجرایی طرح بازگو نمودند و همچنین راهکارها و پیشنهادهایی در خصوص هر چه بهتر اجرایی نمودن دستورالعمل های ارتقاء کیفیت ویزیت و ماندگاری پزشکان در مناطق محروم مطرح گردید و اعضاء در این رابطه به بحثو گفتگو پرداختند.

لایه جدید…
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز