خبرگزاری کار ایران

۶۵۰۰ نفر در اردوهای کمیته امداد ایلام شرکت می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۳۵۵

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام: در تابستان امسال شش هزار و ۵۰۰ نفر دانش اموز و دانشجو در اردوهای داخل و خارج استانی کمیته امداد ایلام شرکت می کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: در تابستان امسال شش هزار و ۵۰۰ نفر دانش اموز و دانشجو در اردوهای داخل و خارج استانی کمیته امداد ایلام شرکت می کنند.

به گزارش ایلنا، علی حسین احمدی در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره اردوهای داخل استانی دانش آموزان مورد حمایت این نهاد که درمحل اردوگاه امام هادی «ع» این نهاد برگزار شد بیان داشت: جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان مورد حمایت این نهاد علاوه بر این اردوگاه۲۱ کانون فرهنگی فعالیت خود را آغاز می کنند.

وی گفت: با راه اندازی این کانونها بیش از ۵۲۰۰دانش آموز و دانشجو از برنامه های متنوع این کانونها برخوردارخواهند شد.

وی با اشاره به اینکه سی و دومین دوره اردوهای سراسری وپنجمین دوره اردوهای انوار معرفت دراستان ایلام امروز آغاز شده است، اظهار داشت: ۱۰۰هزار دانش اموز، دانشجو، نوجوان و جوان در استان ایلام مشغول به تحصیل هستند که باید یک سوم از سال تحصیلی خود را به عنوان اوقات فراغت سپری کنند.

وی هدف از برگزاری اردوهای انوار معرفت را حرکت روبه جلو و پیشرفت دانش آموزان عنوان کرد افزود: آینده ایران اسلامی با تمام خصوصیات با دستان شما ساخته می شود که باید آن را با فکر و دانش خود بسازید.

احمدی بزرگترین تکلیف یک نوجوان را تفکر در آینده خود متناسب با حرکت جامعه عنوان کرد و افزود: خانواده های امداد باید بیشترین تلاش و جدیت را در این راستا بکار گیرند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام مهمترین برنامه دانش آموزان را کسب دانش و ارتقای سطحی علمی ارزیابی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز