خبرگزاری کار ایران

مدیرکمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان ایوان خبر داد:

بهره مندی ۱۲۰ خانوار ایوانی ازخدمات طرح نظام جامع آموزش خانواده کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۸۳۳

در سال ۱۳۹۲ حدودا ۱۲۰ خانوار از خدمات طرح نظام جامع آموزش خانواده و آموزشهای این طرح برخوردار بوده‌اند.

مدیرکمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان ایوان گفت: در سال ۱۳۹۲ حدودا ۱۲۰ خانوار از خدمات طرح نظام جامع آموزش خانواده و آموزشهای این طرح برخوردار بوده‌اند.

به گزارش ایلنا، عبدالکریم بیگ‌زاده اظهار داشت: این تعداد خانوار از شیوه‌های مختلف آموزشی بر اساس طرح نظام جامع آموزش خامواده بهره‌مند شده‌اند.

وی تصریح کرد: در این مدت تعداد ۱۱۱۹ نفر مورد آموزش طرح فلاح، تعداد ۲۴۱۰ نفر آموزش چهره به چهره، تعداد ۱۸۰۰ نفر آموزش مدرسه خانوادهبرخوردار شده‌اند.

بیگ‌زاده افزود: همچنین تعداد۸۸۰ نفر آموزش گروهی مشاوره دینی، تعداد۸۸۰ نفر آموزش گروهی مشاوره خانواده، تعداد۷۳۰ مورد مشاوره دینی تلفنی و تعداد ۳۶۳۱ نفر دیگر نیز از آموزشهای طرح طبیب و… بهره‌مند شده‌اند.

بیگ‌زاده تصریح کرد: در این کلاسهای آموزشی هدایائی از قبیل مجلات شنیداری، مجلات دیواری، بسته‌های فرهنگی، سی دی آموزشی، گنجینه قرآنی، مجله و کتاب آموزشی در بین خانواده‌های عضو طرح مذکور توزیع شده است.

وی با بیان اینکه تعداد۵۸ نفر از مادران موفق و همسران جوان و۵۸ نفر دیگر از افراد عضو طرح به اردوی خانوادگی و تخصصی اعزام گردیده‌اند افزود در زمینه آموزش‌های فوق الذکر با اعتباری به ارزش ۱۵۵ میلیون ریال از محل منابع دولتی و مبلغ ۱۳ میلیون ریال از محل درآمد محلی هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز