خبرگزاری کار ایران

اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی برای تعمیر مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی شهرستان دهلران

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۴۳۰

فرماندار دهلران از تصفیه ایستگاه پمپاژ آب، مخزن۱۰هزار متر مکعبی، تصفیه خانه فاضلاب و سایر تأسیسات شرکت آب و فاضلاب در شهرستان دهلران بازدید کردند.

فرماندار دهلران، به همراه مدیرعامل و جمعی از کار‌شناسان شرکت از تصفیه ایستگاه پمپاژ آب، مخزن۱۰هزار متر مکعبی، تصفیه خانه فاضلاب و سایر تأسیسات شرکت آب و فاضلاب در شهرستان دهلران بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، در جریان این بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان، گزارشی از وضعیت آب این شهرستان و همچنین روند پیشرفت پروژه‌های آبرسانی و شبکه‌های جمع آوری فاضلاب ارائه نمودند.

بیرنوندی افزود؛ به منظور اطمینان از تأمین آب مشترکین دهلرانی بویژه در فصول گرم سال شرکت آب و فاضلاب اقدام به بازسازی ایستگاه پمپاژ و تعویض پمپ‌های فرسوده و نیز اصلاح و توسعهٔ بخشی از شبکه آب نموده است.

وی همچنین در جریان بازدید از مخزن۱۰هزار متر مکعبی این شهر خاطر نشان کرد؛ متأسفانه در اثر زلزله اخیر این مخزن آسیب دیده و قسمتی از دیوارهای آن نشست کرده است، که برای تعمیرات آن اعتباری حدود۱۵میلیارد ریال لازم است.

در این بازدید علیزادهˈ فرماندار دهلراننیزضمن ابراز رضایت از اجرای طرح‌ها و پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب، گفت: خوشبختانه شرکت آب و فاضلاب گامهای خوبی در جهت رفع مشکلات مردم برداشته که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی اضافه کرد؛ با توجه به اینکه اجرای طرح‌ها و پروژه‌های آبرسانی از نیازهای اصلی این شهرستان می‌باشد. دولت برای تسریع در تکمیل پروژه‌های آبرسانی از هیچ گونه همکاری و مساعدتی دریغ نخواهد کرد.

این گزارش حاکیست مراسم معارفه رئیس اداره آبفای موسیان در محل امور آبفای دهلران برگزار و آقای حیاتی بعنوان مسئول جدید معرفی و از زحمات آقای اسکندری قدردانی شد.

گفتنی است؛ مدیر عامل شرکت طی نشستی با کارکنان امور آبفای دهلران ضمن بررسی مسائل و مشکلات آنان خواستار تلاش و کوشش هر چه بیشتر برای خدمات رسانی مطلوب به مردم و رفع مشکلات آنان شد و همچنین بر روی وصول مطالبات شرکت، توجه به درآمد‌ها قانونی و کاهش هزینه‌ها تأکید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز