خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام:

سلامت فردی، نشاط اجتماعی را به دنبال دارد

کد خبر : ۱۶۱۷۲۳

پلیس جامعه محور به خوبی توانسته است بسترهای لازم را برای فعالیت‌های سلامت محور فراهم کنند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: سلامتی نیروی انسانی نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «مهدی محمدکریمی» در جمع مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اظهار داشت: سلامتی مهم‌ترین رکن توسعه در هر جامعه‌ای است.

وی با اشاره به نقش برجسته دانشگاه علوم پزشکی در ارتقاء سلامت جامعه گفت: نشاط و سلامت اجتماعی باعثمی‌شود که انگیزه برای کار و فعالیت افزایش پیدا کند.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام خاطر نشان کرد: ناجا اهمیت ویژه‌ای برای سلامتی جسمی و روانی کارکنان قائل بوده است.

وی تصریح کرد: انجام مأموریت‌های موفق در سازمان پلیس در گرو سلامت جسمی و روحی کارکنان می‌باشد.

ناصری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در این نشست به شعار امسال هفته سلامت پرداخت و گفت: یک عمر سلامتی با خود مراقبتی مفهومی گسترده دارد که تحقق آن احساس پویایی و مفید بودن را در افراد به دنبال خواهد داشت.

وی یادآور شد، افرادی که به سلامت جسمی خود اهمیت می‌دهند کمتر بیمار شد و دچار اختلال لحظه‌ای نمی‌شوند

ناصری با تأکید بر تأثیر امنیت بر اجرای برنامه‌های سلامت محور در جامعه گفت: پلیس جامعه محور به خوبی توانسته است بسترهای لازم را برای فعالیت‌های سلامت محور فراهم کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز