خبرگزاری کار ایران

انصراف استاندار، معاونین، فرمانداران و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان ایلام از دریافت یارانه ها

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۰۷۶

استاندار، معاونین، فرمانداران و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان ایلام از دریافت یارانه ها انصراف دادند.

مقام های ارشد استان ایلام، اعم از استاندار، معاونین استانداری و شماری از مدیران دستگاه های اجرایی، وکلای دادگستری و برخی از شهروندان دارای تمکن مالی با شرکت در جنبش نه به یارانه، به درخواست دولت پاسخ مثبت و از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند.
شمار زیادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان به پیروی از محمدرضا مروارید، استاندار ایلام با اعلام انصراف از دریافت یارانه همراهی خود را برای توسعه و آبادانی کشور و کمک به محرومان نشان دادند.
چراغ نخست انصراف از دریافت یارانه را استاندار ایلام روشن کرد که در ادامه آن معاونان وی و فرمانداران ۱۰ شهرستان استان نیز همراه با نماینده عالی دولت در استان انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام کردند.
در پی این اقدام مسوولان ارشد استان، شمار زیادی از مدیران دستگاه های اجرایی ایلام نیز از روز گذشته تاکنون انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام کردند که این موج در حال گسترش به تمام مدیران دستگاه های اجرایی، تشکل ها، مجموعه های صنفی و انجمن هاست.
۱۷۵ دفتر پستی، اداره های بهزیستی و کمیته امداد، دفاتر پیشخوان دولت و آی سی تی در روستاها کار برای نام نویسی مردم استان ایلام در این مرحله فعال شده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز