خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی استاندار ایلام تاکید کرد:

هیچ مشکلی در خصوص ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه در ایلام وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۰۷۳

با گذشت چهار روز از آغاز ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه، ثبت نام در مراکز مجاز بر اساس برنامه زمانبندی همچنان ادامه دارد.

معاون برنامه ریزی استاندار ایلام گفت: هیچ مشکلی در خصوص ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه در ایلام وجود ندارد.
به گزارش ایلنا، «حشمت اله عسگری» اظهار کرد: با گذشت چهار روز از آغاز ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه، ثبت نام در مراکز مجاز بر اساس برنامه زمانبندی همچنان ادامه دارد.
وی ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های مستمر از شهرستان‌ها خوشبختانه مساله و مشکل خاصی در این زمینه مشاهده نشده است.
وی از افزود: امروز سرپرستان خانواری که شماره سمت راست کد ملی آن‌ها ۳ است می‌توانند برای دریافت یارانه نقدی اقدام کنند.
معاون برنامه ریزی استاندار ایلام از افراد توانمند که نیازی به دریافت یارانه نقدی ندارند خواست با انصراف از طرفتن آن و کمک به دولت در راستای حمایت از افراد کم بضاعت اقدام کنند.
دکتر عسگری اظهار کرد: خوشبختانه بسیاری از شهروندان، بازاریان، مسوولان ارشد دستگاه‌های دولتی استان با اعلام انصراف خود از دریافت یارانه نقدی گام مهمی در راستای حمایت از سیاست‌های دولت برای اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها برداشته‌اند.
وی ابراز امیدواری کرد که تا پایان مرحله دوم فاز هدفمندی یارانه‌ها با همکاری و هم افزایی بخش‌های مرتبط مشکلی در زمینه ثبت نام افراد و دسترسی آنان به مراکز مجاز ثبت نام به وجود نیاید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز