خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام هشدار داد:

شرکت های کاغذی؛ دامی برای نابودی سرمایه خانواده ها

کد خبر : ۱۵۸۵۷۰

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام: افراد فرصت طلب و سود جو تحت عنوان شرکت های خدماتی، تجاری و کاریابی بدون داشتن مجوز فعالیت، از حسن اعتماد مردم سوء استفاده می کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام با هشدار به خانواده ها گفت: افراد فرصت طلب و سود جو تحت عنوان شرکت های خدماتی، تجاری و کاریابی بدون داشتن مجوز فعالیت، از حسن اعتماد مردم سوء استفاده می کنند.

به گزارش ایلنا، " محمدرضا نظری " گفت: این افراد با تبلیغات گسترده و دادن وعده های واهی از مردم کلاهبرداری می کنند.

وی ادامه داد: جعل اسناد، اغفال جوانان ونوجوانان، تشکیل باندهای فساد و فحشا، فروش اجناس تقلبی و… از جمله جرائم این افراد در شرکت های هرمی است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت های هرمی برای نابودی سرمایه خانواده ها تلاش می کنند گفت: صاحبان این شرکت ها تنها به منافع مالی خود می اندیشند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام از مردم خواست سرمایه ها واندوخته های خود را درمکانهای مطمئنی مثل بازار بورس و… سرمایه گذاری نمایند.

وی در ادامه اظهار داشت: هموطنان محترم به تبلیغات دروغین وعناوین کذایی توجه نکرده و قبل از هرگونه اقدامی ازافراد کارشناس مورد وثوق و دستگاههای اداری ذیربط مشورت نمایند.

نظری در پایان با تاکید بر رعایت توصیه های پلیسی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در خصوص فعالیت این گونه شرکت ها مراتب را سریعاً با تلفن ۱۱۰ یا نزدیکترین مرکز انتظامی اطلاع دهید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز