خبرگزاری کار ایران

آیین تجلیل از هنرمندان و فرهیختگان ایلامی

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۱۸۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام: در آستانه سال جدید از هنرمندان و فرهیختگان فرهنگی استان در مراسمی تجلیل می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، گفت: در آستانه سال جدید از هنرمندان و فرهیختگان فرهنگی استان در مراسمی تجلیل می شود.

به گزارش ایلنا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، اظهار کرد: این آیین ۲۱ اسفند ساعت ۱۶ عصر در مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام با حضور هنرمندان و فعالان فرهنگی استان برگزار می شود.

علی گهرسودی، با بیان اینکه در این مراسم از ۵۰ هنرمندان در زمینه های مختلف هنری و فرهنگی تجلیل می شود، ابراز کرد: هنرمندان عرصه های مختلف شعر و ادب، قلم، نقاشی، تجسمی، خوشنویسی و غیره و مسئولان انجمن های فرهنگی و هنری استان در این مراسم تجلیل می شوند.

وی، یادآور شد: این هنرمندان شامل برگزیدگان سطوح منطقه ای، ملی و بین المللی جشنواره ها و همایش های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول سال ۹۲ است.

گهرسودی، تصریح کرد: این اداره کل حمایت از هنرمندان را در چارچوب قانون در دستور کار جدی قرار داده و برای حضور در جشنواره های مختلف هدایت و حمایت ویژه خواهند شد.

وی، افزود: هدف از برگزاری این آیین، قدردانی از فعالان عرصه فرهنگ و هنر، ایجاد انگیزه برای هنرمندان و ترغیب آنها برای شرکت بیشتر در جشنواره های ملی و بین المللی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، اظهار کرد: اجرای موسیقی، شعر و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری را از برنامه های آیین تجلیل از هنرمندان برجسته ایلام عنوان کرد.

گهرسودی، در پایان از عموم مردم و هنرمندان و فعالان فرهنگی استان برای حضور در این برنامه دعوت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز