خبرگزاری کار ایران

برگزاری سوگواره یاس نبوی در آستان مقدس امام زادگان ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۱۷۷

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام: در راستای توسعه و ترویج معارف نورانی معصومین(ع)، تقویت باورهای دینی و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه این استان برگزار می شود.

حجت الاسلام حسن شهیدی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، اظهار کرد: در راستای توسعه و ترویج معارف نورانی معصومین(ع)، تقویت باورهای دینی و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه این استان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا وی، تصریح کرد: ترویج فضائل وسیره فاطمی، معرفی شخصیت حضرت زهرا(س)، ترویج خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) به عنوان منشور بصیرت در دفاع از ولایت، ترویج فرهنگ وقف بر اساس نیات واقفان و ایجاد فضای فرهنگی و معنوی در سطح بقاع متبرکه و امام زادگان از اهداف برگزاری این طرح است.

حجت الاسلام شهیدی اجرای صحیح نیات واقفان در بین عموم آحاد مردم و جلب اعتماد عمومی جهت ایجاد وقف های جدید به ویژه وقف برای حضرت زهرا(س) را از دیگر اهداف اجرای این سوگواره عنوان کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، یادآور شد: در قالب این سوگواره برنامه های متنوعی از جمله سخنرانی در خصوص فضائل حضرت زهرا(س)، ولایت مداری در سیره فاطمه(س)، قرائت و تبیین بخشی از خطبه و زیارت نامه حضرت زهرا(س)، شعرخوانی آیینی، اطعام عزاداران، توزیع کتاب مسابقه یاس نبوی، همایش رهروان یاس نبوی ویژه بانوان همزمان در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف برای حضرت زهرای اطهر(س) و راه اندازی غرفه " همه واقف باشیم " اجرا می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز