خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام خبر داد:

دستگیری سارق و کشف ۱۵ فقره سرقت

کد خبر : ۱۴۸۹۸۶

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام از دستگیری سارق حرفه ای منزل و کشف ۱۵فقره سرقت خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل و کشف ۱۵فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایلنا سرهنگ «علیرضا گوهری» در تشریح این خبر گفت: پس از وقوع چندین فقره سرقت منزل در چند روز گذشته موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی و کنترل افراد سابقه دار سر نخ‌هایی از رد پای سارق حرفه‌ای در این پرونده باز شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام تصریح کرد: کنترل نامحسوس پلیس و هوشیاری ماموران مخفیگاه سارق شناسایی و تحت کنترل در آمد.

وی اضافه کرد: پس از شناسایی متهم و در یک عملیات موفق پلیسی سارق سابقه دارکه در امر سرقت منزل فعالیت داشته دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

سرهنگ گوهری بیان داشت: متهم در تحقیقات فنی و پلیسی به عمل آمده تا کنون به ۱۵ فقره سرقت منزل و اعتراف کرده است.

این مقام مسئول در پایان عدم رعایت نکات ایمنی را مهم‌ترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و گفت: درصورت مشاهده افراد مشکوک سریع با مرکز فوریتهای پلیس۱۱۰ تماس بگیرید.

گفتنی است متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز